نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: امروز فضای مجازی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است که مجلس شورای اسلامی باید برای ساماندهی این فضا برنامه ریزی هدفمند و دقیقی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با شااره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم گفت: مقام معظم رهبری در شروع به کار مجلس یازدهم پیامی مهم و کلیدی که حاوی نکات فراوانی بود را ابلاغ کردند که جای بررسی زیادی دارد.

وی افزود: اقتصاد و فرهنگ از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری بود که نشان از هوشمندی و بصیرت ایشان نسبت به مسائل جامعه بود که به درستی و به موقع بود.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار داشت: معیشت و اقتصاد مردم از مهمترین نیازهای مردم است که جا دارد مجلس یازدهم در این خصوص تلاش ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون در جامعه یک ولنگاری فرهنگی مشاهده می کنیم که اشاره مقام معظم رهبری به فرهنگ حاکی از این مسئله است،گفت: امروز فضای مجازی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است که مجلس شورای اسلامی باید برای ساماندهی این فضا برنامه ریزی هدفمند و دقیقی داشته باشد.

حجت الاسلام سبزی تاکید بر وجود نظارتی مجلس را از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری خواند و افزود: در این راه باید رعایت انصاف و عدالت دیده شود و برخوردها هم به شکل منصفانه و هم عادلانه باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشتند مجلس به راس امور بازگردد و این یک نقطه قوت برای نمایندگان شد،گفت: مجلسی که این دوره نمایندگان انقلابی اکثریت آن را تشکیل می دهند باید سنگ تمام برای تحقق مطالبه رهبری بگذارند.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به اینکه امروز دولت همانند یک معلول می ماند که نیاز است آن را هل دهیم تا تحرک داشته باشد،افزود: نیاز است در طی این یک سال با تعامل مناسب با دولت کشور را در جهت آرمان های بلند خود پیش ببریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات کشور و حرکت به سمت آرمان ها نیاز به تشکیل دولت جوان انقلابی داریم که امیدواریم به این سمت بهتر حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات