دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: با حمایت دستگاه قضایی برای حل مشکلات یک شرکت نساجی در زنجان، ۴۰۰ نیروی کار جدید در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۳۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام محسن کرمی در بازدید از یک شرکت نساجی در شرق شهر زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان زنجان در سال جهش تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از تولید است.

 

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی برای حمایت از تولید بیان کرد: واحدهای تولیدی زنجان ظرفیت بسیار خوبی در اشتغال دارند و شرکت نساجی دارای ظرفیت اشتغال ۸۵۰ نیروی بومی است.

 

کرمی با اشاره به استفاده از دستگاه‌های مدرن در این مجموعه افزود: بن‌بستی در تولید وجود ندارد و مدیریت اصولی و البته بهره‌گیری از فن‌آوری‌های مدرن دنیا شدنی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب زنجان به مشکلات شرکت نساجی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت با مشکل تأمین ارز برای واردات مواد اولیه که ۹۵ درصد وارداتی است مواجه است که در این زمینه پیگیری‌هایی را از طریق سازمان صمت و دادستانی کل کشور در دستور کار قرار خواهیم داد و همچنین برای طرح توسعه این کارخانه که زمینه صادرات محصولات و اشتغال به کار ۴۰۰ نفر نیروی جدید را دارد، فراهم خواهیم کرد.

 

کرمی گفت: دیگر مشکل موجود نیز اختلافی است که در قسمتی از زمین خریداری شده برای شرکت که معارض‌های جدی برای این اراضی پیدا شده، که دادستانی تلاش خود را برای پیگیری و حل این مشکلات شرکت به کار خواهد گرفت.

 

وی ایجاد زیر ساخت‌های اصولی و لازم برای اجرای طرح توسعه در حوزه صنعت نساجی در استان را امری ضروری برشمرد و ادامه داد: شرکت نیک‌ریس در حوزه نساجی دارای برند بسیار خوب و ویژگی‌های ممتازی در کشور است و توانایی رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد، بنابراین دستگاه قضایی نیز حمایت‌های لازم را از این شرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات