خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: هم امام راحل در دوران پیروزی انقلاب و هم مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید دارند که حکومت باید با نگاه مبتنی بر نیاز مردم و مطالبات مردم باشد تا این حکومت به دست امام زمان برسد.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۲۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد که با حضور مسوولان استانی عصر امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: این نهضت و انقلاب، حاصل خدمات و زحمات امام راحل و شهدای معزز انقلاب اسلامی در تمام دوران هاست.

 

وی گفت: در طول ۳۵۰سال نهضت های مختلفی در کشور ما شکل گرفت و افراد زیادی این مسیر را انتخاب کردند اما در این بین نهضت امام شکل گرفت و جهانی شد. در این مسیر اتفاقات مختلفی قبل از امام شکل گرفت. حکومتی پهلوی ساختارش متفاوت بود اما این انقلاب به سرعت پیروز و عالمگیر شد.

 

 جمالی پور اضافه کرد: مسلما انقلابی که بر پایه خدا و مردم باشد به پیروزی و سرانجام می‌رسد و امام راحل هم انقلابی را رقم زد که پایه‌های نهضت آن، مردم با باورهای متفاوت و حکومت قوی نسبت به سایر حکومت‌ها بود.

 

استاندار قزوین با اشاره به نقش مردم در حکومت بیان کرد: نقش مردم به عنوان عنصر موثر، نقشی بی بدیل است و امام راحل حتی زمانی که انقلاب را به پیروزی رساند نیز به مردم توجه داشت.

 

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: توجه به خواسته و مطالبات مردم باید مورد توجه قرار گیرد چرا که هر چه نیازهای مردم در اولویت باشد قدرت نظامی افزایش می یابد و هرچه از مردم فاصله گرفته و خواسته های آنها را جدی نگیریم موجب ایجاد فاصله بین مردم و نظام می شود و این بزرگترین خطر در جامعه است.

 

جمالی پور افزود: هم امام راحل در دوران پیروزی انقلاب و هم مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید دارند که حکومت باید با نگاه مبتنی بر نیاز مردم و مطالبات مردم باشد تا این حکومت به دست امام زمان برسد.

 

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم مردم، شهدا و امام راحل از ما راضی باشند باید مسوولان نیاز و مطالبات مردم را در اولویت امر قرار دهند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها