امام جمعه بستان آباد، زندگی امام خمینی(ره) را مصداق زندگی انسان کامل برشمرد که همانند حضرت علی(ع) با شجاعت، جسارت و صبر رهبری انقلاب اسلامی را انجام داده و مدیریت روزهای بحرانی اول انقلاب و جنگ تحمیلی را با موفقیت سپری کردند.
کد خبر: ۹۲۴۶۲۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در آیین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در جمع مسئولان بستان آباد، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه و جمع شدن ملت حول محور ولایت و عامل اصلی عقب ماندگی مسلمانان و ملت های مظلوم را اختلاف و چند دستگی برشمرد.

وی پیام های امام خمینی(ره) را برای جوانان چراغ راهی برای آینده دانست و اظهارداشت: پیام های امام راجل می تواند کشور را به قله های رفیع عزت و اقتدار برساند .

حجت الاسلام رضوی تنها راه شناخت امام خمینی(ره) را توجه به منش و سیره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام خامنه ای مصداق کاملی از منش امام خمینی(ره) است که در دوران رهبری خود با تدبیر و مدیریت تحسین برانگیز انقلاب اسلامی را از حوادث و فتنه های داخلی و خارجی حفظ کرده اند و و امروز حتی دشمنان انقلاب اسلامی زبان به تحسین رهبری انقلاب گشوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها