خبرهای داغ:

جهش تولید با خرید کالای ایرانی محقق می شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه جهش تولید با خرید کالای ایرانی محقق می شود، گفت: خرید کالای ایرانی کلید ایجاد اشتغال است و این امر باید در اولویت خرید قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۴۷۱۷۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد کرد: در سال جهش تولید خانواده‌ها و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار دهند تا از تولید داخلی حمایت کرده و شعار سال تحقق یابد.
وی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای تولید امری ضروری است، افزود: تولید کنندگان هم باید با تلاش بیشتر نگرانی مردم درباره کیفیت کالا را برطرف کنند تا جهش تولید به طور عملی در جامعه دیده شود.
امینی، یکی از حوزه‌های موثر در فرهنگ، اقتصاد و تولید را میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواند و اظهار داشت: فروش صنایع دستی در ترویج فرهنگ یک منطقه موثر بوده و همچنین موجبات رونق اقتصادی در بازار‌های داخلی و خارجی را هم فراهم می‌کند.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید هر خانه یک کارگاه تولیدی شود، ابراز داشت: تحقق این امر با فرهنگ سازی توسط شورای فرهنگ عمومی امکان پذیر است.
وی با تاکید بر اینکه زبان هنر، زبان گیرایی است، تصریح کرد: گاهی ممکن است یک سخنران برای رساندن مطلب و یا نقدی به مخاطب ساعتی صحبت کند، اما با زبان شعر، طنز محترمانه و یا سرودن یک رباعی این کار با سرعت و نفوذ بیشتری انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار