فرمانده سپاه ناحیه عمار مشهد گفت: موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۷۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ فرضعلی گرایلی در مراسم افتتاح پنج مسکن محرومین که با حضور فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و بخشدار مرکزی در روستای سنگ پیر از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: هر کجا که گره در نظام افتاده باشد بسیج با تفکر ناب خود و مدیریت جهادی و انقلابی خود بدون هیچ چشم‌داشتی وارد عرصه می‌شود.

وی افزود: نگاه نیرو‌های جهادی باید رضایت خداوند باشد و اگر تفکر ناب بسیجی در جامعه رواج پیدا کند باعث پیشرفت و عظمت کشور خواهد شد.

سرهنگ گرایلی با بیان اینکه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید، گفت: به گفته مقام معظم رهبری هر سازمان و اداره‌ای بلرزد به ستون سپاه و بسیج می‌بندند، لذا تفکر بسیجی رخنه می‌کند و سازمان را نجات می‌دهد.

فرمانده ناحیه عمار مشهد افزود: مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد خیلی گیر قوانین دست و پا گیر بروکراسی‌های اداری برای کمک به محرومین نمیشود و گره از کار باز می‌گشاید.

گرایلی با اشاره به اینکه بسیجیان نباید کنشی عمل کنند، بلکه باید واکنشی عمل کنند افزود: در این عرصه خدمت به مردم محروم بهترین کار است و مردم با کوچکترین کاری که وظیفه ذاتی بسیج و سپاه است ممنون بچه‌ها هستند.

وی بیان کرد: نیرو‌های جهادی حوزه عمار مشهد با حضور خود در روستا‌های آسیب دیده از سیل سال گذشته که باعث خسارت‌های زیادی به مسکن محرومین شد کار فرهنگی، خدماتی، کمک و هر چه که در توان بود آوردند در روستا‌ها و بدانید که چه داریم از برکت ولایت و رهبری و خونی است که در پای نظام و انقلاب ریخته شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها