خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند من نه به کدخدا و نه به بیرون و نه به این مذاکرات اعتمادی ندارم و خوشبین نیستم و اوامری داشتند که در نه بند به اعزای دولت و تیم مذاکره اعلام کردند ولی آقایان در مذاکرات توجه نکردند و این شد که اکنون اروپا به جای عمل به تعهدات خود در شورای حکام ایران را محکوم می کند .
کد خبر: ۹۲۵۱۳۶۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در جمع پرسنل سپاه ناحیه سردشت اظهار کرد: هرکس عزت و عزتمندی میخواهد با توجه به آیات قرآن کریم تمام عزت نزد خداوند است.

وی ادامه داد: عزت دارای دو معنی است؛ آبرومندی و شکست ناپذیری. انسان عزتمند در مقابل سختی ها و ناملایمات به راحتی تسلیم نمی شود .

معبودی اذعان کرد: عزت دارای عوامل دورنی و ظاهری است. عوامل ظاهری شامل فرزند، مال، قبیله و غیره است این عوامل دوام ندارد ونابود شدنی است . عامل اصلی عزت دو عامل است : بندگی خداوند متعال و ترک گناه است. انسان با بندگی خداوند متعال به آبرومندی و شکست ناپذیری واقعی می رسد . شهید چمران اگر به این عزت و مقام رسید می گوید وقتی من برای تحصیل عازم آمریکا بودن مادرم به من گفت پسرم در هر حال خدا را فراموش نکن .

وی گفت: اگر انسان گناه را ترک نماید عزیز می شود بطور مثال در کتاب کیمیای سعادت آقای ری شهری از زندگی عزتمندانه رجبعلی خیاط نوشته است و دلیل این عزتمندی ترک گناه و اعتماد به خداوند متعال است .

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در سطح داخلی و بین المللی مسائل سیاسی مختلفی داریم که از اهم آنها می توان در به مسئله پرونده هسته ای ایرن در شورای حکام اشاره کرد که بعد از گذشت دو سال از خروج آمریکا از برجام با گزارشی کذب دوباره می خواهند پرونده ایران را به شورای امنیت ببرند . دلیل آن را می توان از سه بعد ارزیابی نمود.

معبودی یادآور شد: این اتفاق تاوان یک نگرش سطحی به مسائل بین المللی که متاسفانه برخی در داخل داشتند نتیجه آن این شده است فکر می کردند اگر با کدخدا بنشینند و مذاکره کنند می توانند به نتیجه برسند ولی اتفاق امرز نتیجه همین تفکر است. بجای نگاه و اعتماد به درون کشور و اعتماد به جوانان غیور این مرز بوم چشم به اروپا و آمریکا دوختند، ما هر جا به جای عنصر مقاومت از عنصر مذاکره استفاده کردیم با مشکل مواجه شدیم .

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند من نه به کدخدا و نه به بیرون و نه به این مذاکرات اعتمادی ندارم و خوشبین نیستم و اوامری داشتند که در نه بند به اعزای دولت و تیم مذاکره اعلام کردند ولی آقایان در مذاکرات توجه نکردند و این شد که اکنون اروپا به جای عمل به تعهدات خود در شورای حکام ایران را محکوم می کند .

این مسوول بیان کرد: در بخش بین الملل وضعیت استکبار جهانی آمریکا و اروپا را می بینید. پدیده کرونا این کشور های به اصطلاح ابرقدرت را چگونه ذلیل و خار نموده است . قرآن کریم در سوره فیل می فرماید با پرندگان ابابیل لشگریان ابرهه را از بین بردیم .

وی ادامه داد: حوادث جدید در آمریکا و اروپا نشان داد که تمام ادعای حقوق بشر و حفظ کرامت انسانی دروغی بیش نیست . نظم نوینی در جهان در حال شکل گیری است وددر این نظم جدید ملل مستضعف و پشتیبان واقعی آنان یعنی ایران در یک طرف خوهد بود .

معبودی در خاتمه گفت: در شرایط کنونی کشور هایی که روزی به صدام بمب های شیمیایی دادند تا شهر های سردشت و حلبچه توسط ایادی صدام بمباران شوند و این ظلم بزرگ را انجام دادند و در کشور های مختلف مانند عراق، سوریه ، افغانستان ، کشور های دیگر حقوق انسانی مردم آنها را ضایع کردند و ظلم های مکرر انجام دادند و از ظلم بر مردم مظلوم یمن همه جانبه حمایت نمودند امروزه در داخل کشورشان مردم تمام نماد های خودشان را تخریب و پرچم خودشان را به آتش می کشند .

 

8001/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها