خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

مولفه حضور در بسیج، حراست از مکتب شهداست

سرهنگ حیدری گفت: حضور در بسیج به معنای حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران، قرآن، اسلام و مکتب شهداست.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۵۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در جمع بسیجیان گردان امنیتی امام علی(ع) بیان کرد: دلیل پیروزی نیروهای بسیجی و انقلابی ایران نسبت به نیروهای نظامی سایر کشورها، اخلاص و ارتباط معنوی با خداوند است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما هرکجا که بسیجیان حضور داشته اند، به نحو احسن وظایف خود را انجام داده اند گفت: هرچند سایر کشورها امکانات نظامی بسیار پیشرفته ای دارند اما به پیروزی هایی نظیر پیروزی نیروهای انقلابی و بسیجی ایران دست نیافته اند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در ادامه با اشاره به حضور مقتدرانه نفتکش‌های ایرانی در حیاط خلوت آمریکا اظهار کرد: نفت کشهای ایرانی توانستند با پرچم جمهوری اسلامی ایران و محافظت همه جانبه نیروهای دریایی و همچنین به برکت تفکر بسیجی، در راستای اقتدار ایران اسلامی و پس زدن تحریم ها، محموله های خود را به مقصد برساند.

سرهنگ حیدری در ادامه سخنان خود با اشاره به ایجاد و پشتیبانی مالی داعش توسط آمریکا و سایر کشورهای ابر قدرت، عنوان کرد: علت ناتوانی و عدم سلطه آمریکا بر ایران، ایستادگی و مبارزه نیروهای انقلابی و مخلص به رهبری حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی در ادامه ضمن مقایسه همه جانبه نیروهای نظامی ایران با سایر کشورها اذعان کرد: اخلاص و ارتباط معنوی نیروهای بسیجی و نظامی ایران بزرگترین تفاوت آنها با سایر کشورها است. این شاخصه ها موجب ایستادگی در برابر تمام سختی ها و ناملایمات و گاها نبود تجهیزات مقاومت شده و در نهایت منتج به پیروزی جمهوری اسلامی ایران شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که در مقابل لشکر تا دندان مسلح بعثی از هیچ چیزی نمی هراسیدند بلکه با اخلاص و ارتباط معنوی با خداوند از میهن خود دفاع می کردند. آنها با نیت یاری امام زمان(عج) و حراست از مکتب اسلام و قرآن و پاسداری از تمامیت ارضی میهن به میدان مبارزه رفتند و همین امر عامل موفقیت و اقتدار ایران اسلامی است.

سرهنگ حیدری در پایان سخنان خود، با اشاره به تحولات اخیر دنیا گفت: به نظر می‌رسد که وعده ظهور حضرت مهدی(عج) نزدیک شده است. حضور در بسیج به معنای حفظ و حراست از جمهوری اسلامی ایران، قرآن، اسلام و مکتب شهداست. ما بسیجیان باید تلاش کنیم در رکاب حضرت مهدی(عج) قرار گیریم تا از انحرافات دور بمانیم و در زمان ظهور نقش آفرین باشیم و با ایستادگی در برابر دشمن، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست حضرت حجت برسانیم.

 

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها