سازمان جهاد کشاورزی استان برای خدمت بی منت به مردم تلاش کند
مسوول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: از کلیه مدیران بویژه مدیران سازمان جهادکشاورزی انتظار می‌رود که نسبت به اسلامی کردن ادارات و ارائه خدمت بی منت به مردم اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۹۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 به گزارش بسیجکارمندان خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد, سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور در دیدار با مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادی کشاورزی استان از اجرای طرح های تحول سلامت اداری،گسترش فرهنگ تکریم ارباب و رجوع، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، وجدان کاری و خدمت بی منت، میز خدمت جهادی و برپایی ستاد اقامه نماز در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

وی هدف بسیج در ادارات استان را کمک به کار آمدی نظام و گره گشایی مشکلات مردم با هم افزایی مدیران دانست و افزود: بسیج بدون هیچگونه مرزبندی سیاسی آمادگی دارد با تمام ظرفیت و توان در خدمت مسولین دلسوز نظام برای کمک به بهبود وضعیت مردم باشد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ظهرابی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با تاکید بر اصل شایسته سالاری در انتخاب مدیران و برگزاری نشست‌ها و دوره های معنوی و عمق بخشی برای آحاد کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی تاکید داشتند.

وی خواهان توجه بیشتر مدیران و سازمان بسیج کارمندان در بحث خدمات رسانی و رفع تبعیض در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شد و از پیشنهاد طرح یادمان شهدای جهاد سازندگی استان در سازمان جهاد کشاورزی، خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ظهرابی در زمینه برگزاری برنامه های مناسبتی ، ملی و مذهبی با بسیج ادارات استان در کلیه زمینه ها اعلان آمادگی نمودند.

ارسال نظرات