فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: کار جهادی و روحیه انقلابی مهمترین سلاح شکست تحریم اقتصادی است و می تواند بسیاری از کمبودهای جاری را تامین و روحیه ایثار را در بین آحاد جامعه افزایش دهد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۰۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار مجید زنجانی داشتن روحیه جهادی را از الزامات ویژه پاسداری دانست و بیان کرد: هرکسی درانجام  هر ماموریت و کسب هر جایگاه و منصبی که در سپاه قرار گرفت می بایست نگاه جهادی را ملاک کار خود قرار بدهد.

کار جهادی مهمترین راهکار شکست تحریم اقتصادی است

وی افزود: با این معیارمی توان راهکارهای اساسی مدیریتی  را در سپاه وبسیج  بعنوان الگو به جامعه ارائه کنیم.

وی در ادامه با تشریح کیفیت کار جهادی اظهار داشت:کار جهادی انجام دادن به معنای کار بی وفقه شبانه روزی و غفلت از رسیدگی به خانواده نیست،بر اساس منظومه فکری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  مقدمه کار جهادی خودسازی وجامعه پردازی  است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج افزود: خودشناسی عبارتست شناسایی نقاط ضعف واشتباهات  شخصی ومدیریتی و پذیرش آن وکوشش در اصلاح   وتقویت  روحیه اخلاص وجهادی است.

سرهنگ پاسدار زنجانی با بیان اینکه برای دستیابی به خود سازی کتاب صحیفه سجادیه را همگان  وبویژه جوانان بخوانند که  یکی از راههای اساسی شناخت  معارف الهی و رسیدن به خودسازی  است، تصریح کرد:دومین راه خودسازی توسل می باشد بجای آوردن نوافل ومستحبات   وشب زنده داری مانند شبهای دوران دفاع مقدس  که مهمترین عامل  پیروزی وماندگاری خاطرات دفاع مقدس است.

وی در تشریح فرهنگ نهادی سپاه پاسدران اظهار داشت:بنابر دیدگاه فرمانده کل قوا سپاه یک مجموعه منظم است و از دل مساجد و مدارس از دل مزارع و خانه های مردم جوشید  یعنی اینکه سپاه مردمی است و در انجام  ادامه ماموریت خود به این پشتوانه عظیم مردمی نیاز  دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در پایان خاطر نشان کرد: سپاه پاسدران یک نهاد مردمی و ارزشی است و خود را با هرشرایط و ماموریتی هماهنگ می کند و بر اساس نیاز نظام جمهوری اسلامی به انجام تکلیف خود می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها