فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: ماموریت دوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با تهدیدات نرم است که این اقدام بصورت کامل به بسیج واگذار شده و سپاه نقش هدایتی و نظارتی را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۷۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی نیک یاد فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز در مراسمی، به ماموریت‌های دوگانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح کشور و منطقه اشاره کرد و افزود: ماموریت نخست سپاه مقابله با تهدیدات سخت است که بخش عمده آن توسط نیروی‌های سه گانه و سپاه قدس و بخشی نیز توسط بسیج انجام می‌شود، اما ماموریت دوم مقابله با تهدیدات نرم است که بصورت کامل به بسیج واگذار شده و سپاه نقش هدایتی و نظارتی را ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: اقدامی که در بسیج بیش از همه مهم می‌باشد، عمق بخشی داخلی است که با محوریت محرومیت زدائی ایفای نقش می‌کند و بر همین اساس بسیج بعنوان یک نیروی مردمی پا در عرصه میدان می‌گذارد.

نیک یاد به اقدامات انجام شده چهار ماه اخیر اشاره کرد و افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا بیشتر تمرکز و ماموریت‌های بسیج به سمت همکاری و تعامل با دستگاه‌های بهداشتی و درمانی و سایر نهاد‌های مرتبط سوق داده شد و بر همین اساس طی این مدت بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده و این کمک‌های مومنانه نیز همچنان ادامه دارد.

وی از تولید و توزیع بیش از ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: همچنین در این ایام بیش از ۵۰ هزار پک بهداشتی و مواد ضدعفونی در سطح شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه از ضد عفونی منازل مبتلایان به کرونا، ساخت و مرمت منازل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، بعنوان بخشی دیگر از اقدامات سپاه و بسیج در رزمایش کمک مومنانه یاد کرد.

نیک یاد گفت: امروز همزمان با ایام با عظمت دهه کرامت، ۲۳ سری کمک جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدائی و بسیج سازندگی سپاه و همچنین خیرین به نوعروسان نیازمند تربت حیدریه اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: این اقلام شامل دو تخته فرش، لباسشویی، اتو، اجاق گاز و سرویس‌های مورد نیاز زندگی است که بصورت شبانه و با رعایت شان و منزلت خانواده‌ها به آن‌ها اهدا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها