رئیس ستاد مدیریت کرونا تربت جام تاکید کرد؛
رئیس ستاد مدیریت کرونا تربت جام تاکید کرد: برخورد نظامی و قضایی با برگزارکنندگان مجالس عروسی، عزادارای و تجمعات صورت می‌گیرد
کد خبر: ۹۲۵۳۶۴۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مرتضی حمیدی با اشاره به وضعیت قرمزو خطرناک ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی در سطح ادارات و جامعه توسط مردم هشدار داد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی در سطح ادارات و جامعه شیوع بیماری کرونا شدت گرفته و همچنان شاهد جان باختن مردم براثر ابتلا به بیماری ویروس کرونا در شهرستان تربت جام هستیم.

وی افزود: وضعیت تربت جام از قرمزی به مرحله هشدار رسیده و خطرناک شده است و برابر مصوبه ستاد مدیریت کرونا از امروز سه شنبه برگزاری کلیه مجالس عروسی، عزاداری و سایر تجمعات حتی درمنازل ممنوع است ودر صورت عدم رعایت با برگزارکنندگان این گونه مجالس برابردستور دادستانی برخورد نظامی و قضایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:کلیه تالار‌ها پارک‌ها، شهربازی و مراکز تجمع به هیچ عنوان تا اعلام وضعیت زردو سفید بازگشایی نخواهد شد و استفاده از ماسک در ادارات و ارباب رجوع اجباری شد.

وی بااشاره به خستگی کادرپزشکی و درمانی خاطر نشان کرد: تا به کی مدافعان خط مقدم سلامت جور عدم رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی را توسط مردم تحمل کند، امکانات و تجهیزات جوابگو نیست و با کمبود ماسک و نیروی انسانی مواجه شدند و به روز‌های بدتر از اول شیوع بیماری کرونا برگشتیم مردم باید رعایت کند وبدون ماسک از منزل خارج نشوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار به مردم منطفه مبنی بررعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا الان ۶۱۲ نفر آزمایشات آنان به بیماری کرونا مثبت شده و ۵۵۵ بیمار پس از بستری در بیمارستان بهبود یافتند و متاسفانه ۴۷ بیمار جان خود را از دست دادند و الان تعداد ۳۴ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان سجادیه بستری هستند.

دکتر محمد افکار افزود: تعداد ۱۱۵ نفر از کادر درمانی بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شدند ومی طلبد مردم بحث ویروس کرونا را جدی بگیرندو با استفاده از ماسک از منزل خارج شوندو با توجه به وضعیت منطقه زدن ماسک اجباری است.

وی تصریح کرد:با توجه به وضعیت هشداردر منطقه هر مکانی که پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی را راعایت نکند بایستی پلمپ شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها