خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در هر مذاکره‌ای که در سال‌های گذشته همچون لیبی، کره شمالی یا برجام داشته زیر قول‌ها و تعهدات خود زده است، گفت: مذاکره با آمریکا به مثابه مذاکره با گرگ است و جواب نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۲۵۳۹۵۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶

مذاکره با آمریکا به مثابه مذاکره با گرگ استکیومرث سرمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: مذاکره دارای اصولی بوده و ضروری است یک سود دو طرفه از سوی مذاکره‌کنندگان در متن گفت‌وگو در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه طرفین مذاکره باید از قدرت مذاکره و پشتوانه نظامی، امنیتی برخوردار باشند، افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات منجر به برجام هشدار دادند که به غرب امیدی نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در هر مذاکره‌ای که در سال‌های گذشته همچون لیبی، کره شمالی یا برجام داشته زیر قول‌ها و تعهدات خود زده است، افزود: مذاکره با آمریکا به مثابه مذاکره با گرگ است و جواب نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ماهیت حاکمان آمریکا نژادپرستانه است، گفت: از نظر این حکومت شهروندعراقی، یمنی یا رنگین پوست ارزشی نداشته و از هیچ حقوقی برخوردار نیست.

سرمدی در پایان گفت: آمریکا به بهانه حقوق بشر به صدام کمک کرد تا فاجعه حلبچه شکل گرفته و به صورت مستقیم نیز عامل شلیک به هواپیمای مسافربری کشور عزیزمان در سال ۶۷ بود.

ارسال نظرات