خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) همت آباد اقبال غربی

برگزاری جشن دهه کرامت به صورت مجازی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام رضا(ع) همت آباد اقبال غربی گفت: به دلیل شیوع کرونا این ویژه برنامه ها بدون تجمع و به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۳۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

اسلام چگینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای همت آباد سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: برنامه های امسال در دهه کرامت در حال برگزاری است اما به دلیل شیوع کرونا این ویژه برنامه ها بدون تجمع و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای کمک به نیازمندان، طرح خدمت کریمانه را برگزار شد و بر همین اساس با جلب کمک های خیرین و مردم تعدادی بسته معیشتی خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

چگینی یادآور شد: توزیع کتاب بین کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه های این پایگاه در دهه کرامت امسال است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای همت آباد بیان کرد: جهت شناساندن حضرت معصومه(س) به مخاطب کودک، نوجوان و عموم، مسابقه بزرگ حدیث کرامت در حال برگزاری است که به برگزیدگان آن هدایایی متبرک از حرم حضرت معصومه(س) اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های در حال برگزاری ویژه کودکان و نوجوانان پویش «‌سلام بر طوس» در دهه کرامت می باشد که بسیجیان باحفظ و قرائت صلوات حضرت رضا(ع) در این برنامه شرکت نموده اند.

چگینی در خاتمه گفت: قرائت صلوات خاصه در بین الصلاتین و پخش آن از بلندگوی مسجد در شب و روز میلاد از جمله برنامه های زیارت خوانی خواهد بود.

 

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها