خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه آمریکا یک جنایتکار و بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است، گفت: آمریکا هیچ‌گاه از جنایت‌ها و خوی وحشی‌گرایانه خود دست برنمی‌دارد و اخیرا هم نسبت به ملت خود برخودی خشن و به دور از شأن یک انسان داشته است.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۴۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

آمریکا یک جنایتکار و بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر استحجت الاسلام حسین علیی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه کرامت و «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی»  اظهار کرد: در همه ادیان و مذاهب بهترین نگاه به حقوق بشر، نگاه اسلام است .

وی با اشاره به حقوق بشر اسلامی و تفاوت آن با حقوق بشرغربی عنوان کرد: حقوق بشری که غرب از آن تعریف می‌کند حقوقی است که جنبه‌های غریزی و حیوانی بشریت دارد و هرآنچه که بشر به آن تمایل داشته باشد این حق بشر است که بر اساس منطق آنان هرچیزی که با این خواسته‌ها منافات داشته باشد ناقض حقوق بشر خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه نگاه متعالی اسلام به حقوق بشر، حقوقی است که خالق متعال برای انسان قرار داده است، گفت: بر اساس نگاه اسلام چنانچه نفس انسان به چیزی تمایل داشته باشد ولی خداوند آن را حرام عنوان کرده این جزو حقوق بشر نیست و علاوه بر اینکه مصلحت ندارد مفسده به بار می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه تعارضی بین حقوق بشر اسلامی و حقوق بشر غربی ایجاد شده، به فلسفه نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره و بیان کرد: به علت جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران همچون کودتای ۲۸ مرداد، واقعه طبس، ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی، ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر و به شهادت رساندن آیت‌الله ‌بهشتی و ۷۲ نفر از یاران ایشان این هفته به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا نامگذاری شده است که نشان از وحشیت غرب و نگاه وحشی‌گرایانه آنها حکایت دارد.

علیی با بیان اینکه آمریکا یک جنایتکار و بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر است، تصریح کرد: آمریکا در طول تاریخ انواع و اقسام جنایت‌ها را نسبت به مردم جهان و  جوامع بشری داشته و نامگذاری اوایل تیر ماه به عنوان افشای حقوق بشر آمریکایی تنها از باب سمبل است وگرنه آمریکا از جنایت خود دست برنمی‌دارد و شیطان بزرگ است.

وی عنوان کرد: آمریکا هیچ‌گاه از جنایت‌ها و خوی وحشی‌گرایانه خود دست برنمی‌دارد و اخیرا هم نسبت به ملت خود برخودی خشن و به دور از شأن یک انسان داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه ملت آمریکا به ویژه سیاه‌پوستان نیز در معرض جنایات مستمر پلیس نژادپرست آمریکا قرار دارند، یادآور شد: خشونت‌های وحشی‌گرایانه پلیس آمریکا علیه معترضین به نژادپرستی، نمادی از نقض حقوق بشر است.

وی یادآور شد:  این گاوچران‌ها با این حرکت‌های وحشی‌گرانه، ادعای فرهنگ و تمدن هم می‌کنند در حالی که خودشان به دلیل استیصال فرهنگی در اسفل السافلين هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات