خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق جهش تولید پای کار بیایند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در جهش تولید نیز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید پای کار آمده و از تمام ظرفیت و امکانات خود در راستای تحقق آن گام بردارند.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۳۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای تحقق جهش تولید پای کار بیایندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، جلسه ستاد نهضت جهش تولید با حضور جانشین سپاه ناحیه اسدآباد در جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد پیرامون تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این جلسه اظهار داشت: برگزاری نشست‌های تعاملی باعث استفاده حداکثری از ظرفیت هر دو دستگاه در تحقق اهداف مشترک خواهد شد.

سرهنگ اسماعیل ششیکانی افزود: نشست‌های تعاملی به طور قطع دستاورد و برکات زیادی خواهد داشت که مهمترین آن خدمت‌رسانی به مردم شهرستان خواهد بود و امروز تعامل دو اداره در شهرستان در بالاترین سطح قرار دارد.

وی تصریح کرد: در جهش تولید نیز با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید پای کار آمده و از تمام ظرفیت و امکانات خود در راستای تحقق آن گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: ما باید تمام تلاش خود را در راستای حمایت از تولیدکنندگان بکار گرفته و موانع و مشکلات آنان را رفع کرده و میدان را برای افراد صاحب فکر و تولیدکننده فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات