خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

کاخ نشین های فقیرنما !

نامه خوئنینی ها به رهبری آنچنان پر جاذبه بود که کمی مانده بود زنگ بزنم به ترامپ و بگویم یا ایهالشیطان به داد ما برس! آقای خویینی ها سفارت آمریکا را خودتان اشغال کردید امروز حرف از تعامل با دنیا میزنید؟
کد خبر: ۹۲۵۴۱۴۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

نامه خوئنینی ها به رهبری آنچنان پر جاذبه بود که کمی مانده بود زنگ بزنم به ترامپ و بگویم یا ایهالشیطان به داد ما برس! آقای خویینی ها سفارت آمریکا را خودتان اشغال کردید امروز حرف از تعامل با دنیا میزنید؟

سی سال پیش نهضت آزادی نامه ای به امام امت نوشتند و از سقوط عنقریب گفتند امروز شما نیز حرف همان نهضت آس و پاس را تکرار می کنید؟ چرا هر وقت سقوط را حس می کنید مانند غریق ملت را با خود به زیر می کشید؟

راستی شما محمد یزدی را به دلیل اینکه ممکن است با آمریکا سازش کند ضد ولایت فقیه خواندید و در مجلس خبرگان هم به امام حامنه ای رای ندادید معتقد بودید ایشان ممکن است با آمریکا سازش کند و دستاوردهای انقلاب را به چالش بکشد! شما که شامورتی بازی بلدید، میلیاردرهای فقیر نما شده اید ان یکی رفیقتان حقیقت جو که در آمریکا ازدواج سفید کرده و پیرموذن هم تکلیفش مشخص است، آن یکی رجبعلی خان در بلژیک با منافقین ساختار های خیالی سقوط می چیند! نمی دانم چه کسی گرانی را برایت تبیین کرده است!

 

وقتی شنیدم زبل خان با خانه ۲۰۰ میلیارد تومانی از گرانی و فشار بر مردم نالیده شوکه شدم! واقعا از غفاری و دفتر صانعی چه خبر؟ ازخاتمی خبردارید به ایشان سر بزنید مبادا با شکم سیر بخوابی و سید ما سر گرسنه به بالین بگذارد! دوران عمامه های بی عقل گذشت.

به ولی زمان نامه می زنید که اگر فکری نکنید و تغییر رویه ندهید سقوط دراه است؟ .هروقت شما با رای دمکراسی سقوط را حس می کنید فریاد مملکت را آب برد سر می دهید؟ مدتی از دور دوم می گذرد خبری از انصاری نیست نکند به خاطر اجاره بها حکم تخلیه منزلش را گرفتند. عباس آخوندی خبر ازش داری؟ می دانید برای نساختن مسکن ۵بار بهش رای دادند تا چهره برتر ستاد موسوی عیارش معلوم شود؟

از دیوار سفارت مانند بروسلی بالا رفتین حالا رهبری را مقصر می دانید، خداقوت پهلوان! در شورای تایید صلاحیت رییس جمهور دور اول بودین بنی صدر از آب در آمد از یزدی و خامنه ای در مجلس با شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه استقبال کردین حالا چی شده علیه ولایت فقیه پرده از رخسار انداختید؟

واقعا دمت گرم! بابت گرانی حرف دل مردم را زدید، خدا را خوش نمیاد به نعمت زاده گیر بدین یک پیرمرد علیل فلک زده را وسط چهار راه با گاری کاسبی می کند از روزی که خاتمی تکرار کرد به اندازه بار کد شبنم در آمد دارد! مسئول نظارت و بازنگری قانون اساسی بودید چقدر چرچیل تشریف دارید!

شما نگران آینده نباشید دیر یا زود خواهد رسید اما هرکس تاریخ نداند تکرار آن را تجربه خواهد کرد و در باره شما باید شفاف سازی شود.روزنامه سلام را در بقچه گذاشتید و هر ده سال یک بار به میدان بیاورید! علی برکت الله دونده خوبی هم هستی با این سن و سال آنچنان می دوید که موشک های سجیل هم نمی توانند رهگیریتان کند!

بزنم به تخته کسانی که نگران وضع موجود هستند خصوصا جنابعالی لوپ گلی شدید! ژاندارمتان را در تهران نمی بینم! آن که برایتان لواسان بورلی هیلز ساخت و خط فقر را ترسیم کرد! آنان که سگ هایشان فقرا را تکه پاره می کنند گزارش گرانی دادند؟ بازار قزوین را زیر رو کنید سنگ پا گیر نمی آید از بس در این زمینه حضرات پیش رفت داشتید بازارش را کساد کردید!
چه خبر؟ شنیدم دچار سو تغذیه شدند! قول دادند هیچ فقیر و کارتن خوابی نباشد ! یک عده هم برای خراب کردن ایشان گورخواب و کارتن خواب پشت بام خواب شدند! همه زیر پتو خزیدند توییت میزنند،یکی در جکوزی خویش در اوتاوا،انتاریو،دیگری در بلژیک لندن و پیر پاتالهای آلبانی نگران نان مردم شدند؟

شما پایان راه رسیدید و علی برکت الله که عاقبت به خیر نخواهید شد زیرا به قدری اصغر زاده و تاج زاده شما را به خاطر اشغال سفارت نفرین کردند که بعید می دانم خلاصی داشته باشید یا اینکه رضایت شیطان را هم جلب کردید! قرآن را رها و وحی منزل را واگذاشتید و به در کاخ سفید دخیل بستید تا شفایتان دهد! خامنه ای تنها نیست که هر اشعثی از زیر عبای اسلام شمشیر در خیمه رسول الله بکشد! روزی که قسم جلاله می خوردید را مردم فراموش نکردند.
سیلی های مردم در راه است. هیچ بن زیادی را با نقاب امام نمی پذیریم!

 

نگارنده: صادق چگینی

1002/گ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها