خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3:

اولیای الهی بهترین الگو برای مردم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 3 حمزه (ع) گفت: امام رضا(ع) به تمام و کمال فریادرس مردم هستند، البته همه ائمه فریادرس امت هستند ولی این ویژگی در امام رضا(ع) تصریح شده و تبلور ویژه دارد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۳۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام فضل الله میرزایی در جمع رزمندگان اسلام لشکر3، ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: امام رضا(ع) مانند دیگر پیشوایان معصوم(ع) به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته بودند و از هرگونه زشتی و پلیدی و رذایل اخلاقی منزه بودند و در این راه گفتار و رفتارشان الگو و سرمشق دیگران بود.

وی خاطرنشان کرد: پرهیزکاری و تقوای، امام رضا (ع) طوری بود که نه تنها مردم، بلکه دشمنان به آن اعتراف می‌کردند، همه فکر و اندیشه ایشان، حفظ دین خدا و اجرای وظایف الهی بود و نجات خود و مردم را در تقوا، پرهیزکاری و عبادت می دانستند.

این مسئول به صبر و مقاومت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: یکی از اصول مشترک در زندگانی امامان که همواره در زندگی آنها مشاهده شده صبر و مقاومت است، این بزرگواران الگوی صبر و قهرمان مقاومت بودند؛ امام رضا (ع) اهل علم و شکیبایی بودند افرادی بودند که نسبت به ایشان بی احترامی می‌کردند اما این بزرگوار در برابر آنها خاموشی را انتخاب می کردند.

میرزایی در پایان با اشاره به سالروز انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط رژیم آمریکا، گفت: این وقایع لکه ننگی در تاریخ آمریکاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار