اولین گروه های جهادی، جهت بازسازی و نوسازی اردوگاه دانش آموزی کرمان عازم این شهر شدند.
کد خبر: ۹۲۵۵۲۴۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان؛ گروه جهادی دانش آموزی شهید میرافضلی با همکاری گروه جهادی قلب‌های مهربان از پایگاه مقاومت حضرت ولیعصر (عج) ازحوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) رفسنجان بعنوان اولین گروه‌های جهادی، جهت بازسازی و نوسازی اردوگاه دانش آموزی کرمان عازم این شهر شدند.
در راستای ثبت چهارمین راهیان نور تحت عنوان «راهیان نور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و طی تفاهم نامه‌ای که بین سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ثارالله کرمان و اداره کل آموزش و پرورش کرمان منعقد شد، اردوگاه دانش آموزی جوادیه شهر کرمان بعنوان محل اسکان زائرین مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب گردید.
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: طی درخواستی که سازمان بسیج دانش اموزی سپاه ثارالله کرمان از فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده رفسنجان داشت مقرر شد گروه جهادی دانش آموزی شهید میرافضلی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) و حضرت رسول (ص) رفسنجان بعنوان اولین گروه‌های جهادی، جهت بازسازی و نوسازی اردوگاه دانش آموزی کرمان از تاریخ هشت تیر ماه عازم این اردوگاه شوند.
مهدی شجاع الدینی با اشاره به اینکه فعالیت این گروه‌های جهادی قریب به ده روز است که آغاز شده و تا بیستم تیرماه ادامه دارد، گفت: در این اردو قبل از شروع کار تمامی مکان‌های اردوگاه از جمله سلف پذیرایی، نمازخانه، اتاق‌های اسکان و آشپزخانه کامل ضد عفونی و پاکسازی شدند.
وی با تاکید بر اینکه تعداد ۱۷ نفر از بسیجیان طی دو مرحله به این اردوی جهادی اعزام شدند افزود: در این اردوی جهادی؛ شستشو و ضد عفونی کردن کل سلف پذیرایی، ترمیم و رنگ آمیزی دیوار‌های نمازخانه، شستشو قالی‌ها و نظافت نمازخانه، آماده سازی سالن‌ها جهت خوابگاه زائرین، هرس و نظافت باغ اردوگاه، تنظیف وآماده سازی محوطه کلی اردوگاه، ساخت مسیر ورودی اردوگاه، شستشو روکش‌های صندلی‌های سلف پذیرایی، رنگ آمیزی جدول‌ها و دیوار‌های محوطه داخلی اردوگاه، محوطه پارکینگ و دیوار نویسی اردوگاه توسط بسیجیان انجام شد.
شجاع الدینی با اشاره به اینکه ساختمان اردوگاه دانش آموزی جوادیه مربوط به اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان است، تصریح کرد: این اردوگاه با ظرفیت ۴۰۰ نفر پذیرای دانش آموزان و دانشجویان از سراسر ایران اسلامی جهت سفر معنوی راهیان نور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.
وی ادامه داد: اعضای گروه جهادی شهید میرافضلی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده و گروه جهادی ولیعصر (عج) پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) از فرماندهان واحد‌های پیشگام مدارس رفسنجان، مربیان و متربیان طرح شهید بهنام محمدی رفسنجان هستند.
مرتضی حسینی فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده رفسنجان هم در رابطه با این اقدام جهادی با اشاره به فرمایش مقام رهبری گفت: عمل جهادی نیرو‌های بسیج همان عمل به مکتب حاج قاسم یعنی خدمت به اسلام و مسلمین است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید فراوان دارند.
بسیجی مهدی بادنوا سرپرست گروه‌های جهادی هم در خصوص این اردو اظهار کرد: از آنجایی که تمامی بسیجیان خود را نیرو‌های همیشه در صحنه انقلاب می‌دانند، بایستی در همه مشکلات در خدمت اسلام ومسلمین باشیم، مسئله اردوی جهادی ساخت، ترمیم اردوگاه اسکان زائرین حاج قاسم عزیز که دیگر جای خود دارد؛ زیرا که طبق فرمایش حضرت آقا ما باید مکتب حاج قاسم را الگو قرار دهیم و با تمام نیرو برای زنده نگه داشتن نهضت انقلاب و یاد شهدا تلاش کنیم انشاالله که در این راه مستر ثمر باشیم.
بسیجی عارف زین الدینی یکی از مسئولین اجرایی در خصوص این اردو اظهارداشت: نیرو‌های انقلابی و جهادی و همیشه در صحنه بایستی در هر شرایطی چه جنگ نظامی و چه جنگ بیولوژیک در صحنه حضور داشته باشند.
وی افزود: با حضور انقلابی خود، ان شاءالله ظهور منجی عالم بشریت بسیار تا بسیار نزدیک است، تمامی بسیجیان باید روحیه‌ای همچون عمار داشته باشند یک روز کمک به نیازمندان، یک روز دفاع در برابر متجاوزین و روز دیگر سازندگی برای پیشرفت اسلام و مسلمین را در دستور کار داشته باشند.
لازم به ذکر است با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ثارالله استان کرمان و اداره کل آموزش و پرورش بسته شده است به مدت سه سال این اردوگاه در اختیار بسیج دانش آموزی استان قرار گرفته و هزینه بازسازی را بسیج دانش آموزی متقبل شده است.
ارسال نظرات