مبارزه با قاچاق کالا نیازمند کار انتظامی همراه با کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:امروز کار انتظامی و امنیتی در حوزه قاچاق نیازمند پیش مقدمه کار فرهنگی است که اگر انجام نشود اثرگذار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۵۵۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی با اشاره به اینکه قاچاق پدیده‌ای چندوجهی شامل اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی است و باید با پیوست‌های مختلف نسبت به این حوزه نگاه کرد.

وی با بیان اینکه زمانی مبارزه با این پدیده شوم موفق خواهد بود که همه ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد،افزود: نمی توان به مقابله با این پدیده پرداخت اما از پیشگیری غافل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: زمانی که نیروی انتظامی کار مقابله را انجام می دهد باید در کنار این مهم کار ترویج فرهنگ مصرف عملیاتی شود.

وی بیان کرد: هرگونه کالایی که ضوابط ورود به کشور را رعایت نکند کالای قاچاق محسوب می شود و این نیازمند فرهنگ سازی است که باید باور مردم تغییر پیدا کند.

اکرمی در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که در فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی موفقیت حاصل شود، متقاضی کالای خارجی کاهش  می یابد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار