خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین
سرهنگ حیدری گفت: امروز بسیجیان در زمینه های مختلف محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم پیش گام هستند و این روحیه باید در بین آنها تقویت شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۲۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در دیدار با بسیجیان حوزه شهید صیاد شیرازی، ضمن تقدیر از بسیجیان در تمامی عرصه ها مانند مقابله با کرونا و ضد عفونی معابر شهرک مینودر قزوین و بحث کمک مومنانه و کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا بیان کرد: مسوولیت، فرصتی است که خداوند متعال به ما عطا کرده است و ما باید از این فرصت به درستی استفاده کنیم.

 

وی گفت: امروزه اجر خدمت کردن در پایگاه های بسیج بالاتر از جنگیدن در هشت سال دفاع مقدس است. چون دشمن در عرصه های مختلف به ویژه جنگ نرم فرهنگی حضور فعال دارد و ما باید برای دفاع از نوامیس خود و مردم در مقابل آنها صف آرایی کنیم.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: دشمن در امر فرهنگی فعالیت می کند. چرا که خط قرمز و بهترین دفاع و سنگر ما حجاب است و هدف اصلی دشمن در واقع دین و تقوای ملت ایران است.

 

سرهنگ حیدری افزود: انقلاب اسلامی در حال حاضر شرایط پیچیده ای را دنبال می کند و باید بسیجیان با افزایش بصیرت و تلاش در زمینه های مختلف بتوانند در مسیر ارتقا انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

وی در پایان گفت: امروز بسیجیان در زمینه های مختلف محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق محروم پیش گام هستند و این روحیه باید در بین آنها تقویت شود.

۱۰۰۸/پ۳۰/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها