فرمانده انتظامی قروه از دستگیری ۱۵ سارق سابقه دار و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۱۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  میثم گوهری آرانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهرستان قروه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات اولیه پلیس، ۱۵ سارق سابقه دار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۰ سرقت محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و لوازم منزل در شهرستان قروه و دستگیری ۲ نفر مالخر خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه توصیه‌های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت تاثیر بسزائی دارد، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان از آنان خواست هشدار‌های پلیسی ذیل را رعایت نمایند.

ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند و ضمن توجه به رعایت استاندارد‌های حفاظتی اماکن خصوصی و محل سکونت هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات