دکتر احمد رضا بسیج رئیس سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگوی ویژه با شبکه رادیوئی جهانبین پیرامون موضوع اهمیت فرهنگ، عفاف و حجاب سخن گفت.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۳۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این گفت‌وگوی خبری دکتر بسیج توجه به مسئله حجاب را از ملزومات یک جامعه خواند و جامعه ای را بالنده و با ثبات دانست که به مقوله‌های حجاب و عفاف توجه ویژه ای داشته باشند و بیان کرد: این امر میسر نمی‌گردد مگر با سلامت جسمی و روانی جامعه.

حجاب و عفاف منطبق با فطرت پاک بشر است

دکتر بسیج به جایگاه والای عفاف در تعالیم اسلامی اشاره کرد و با استناد به روایات، عفاف را از بهترین عبادات که سر منشأ هر خیر و نیکی است و منزلت آن با مقام شهید برابری می‌کند معرفی کرد.

مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاریدر ادامه یکی از مهمترین توطئه های دشمنان اسلام را به جهت از بین بردن ارزش های واقعی و جایگزین کردن ارزش های غربی و لیبرالیستی را کشف حجاب و ترویج فرهنگ بد حجابی و  بی حجابی در جوامع اسلامی دانسته و رعایت حجاب و عفاف را به عنوان دو ارزش در مقابله با این توطئه ها ضروری بر شمرد.

وی اساس حجاب و عفاف را منطبق با فطرت پاک بشر بر شمرد و عنوان کرد: انسان همواره به دنبال پویایی و کمال است و عمل به این اصول دور از عمل اعتباری و قراردادی، پاسخگویی به نیاز فطری بشر بوده و لازمه تربیت و تعالی انسان نیز می باشد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری 

ارسال نظرات