خبرهای داغ:
سوال نکنید بدهکار می شوید

روحانی با دست پر به مجلس می آید

این اقدام در دستور کار روحانی قرار می گیرد تا مظلوم نمایی کند و در رسانه چهره ای بی منطق از سوال کنندگان به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۹۲۵۷۹۷۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

خبرگزاری بسیج قزوین: مجلس شورای اسلامی در ماه اول آغاز به کار اقدام جالب توجهی انجام دادند که سوال از وزیر خارجه بود.ظریف با شجاعت تمام هیچ کس را جز مجلس نوپا مقصر ندانست. آن چنان از دوستی خویش و سردار دلها گفت که شک کردم نکند شعار نه غزه نه لبنان را دوستان ما گفتند!

برخی از آقایان در مجلس با هیاهو و تندی به مظلوم نمایی ظریف کمک کردند و اصل مطالبات مردم به حاشیه رفت. با نصیحت رهبر انقلاب به نمایندگان مبنی بر رعایت شرع و اخلاق و قانون نمایندگان طرح عدم کفایت را از دستور کار خارج کردند!

عدم شناخت از رهبری و ولایت فقیه همیشه به ضرر انقلاب تمام شده است. رهبر انقلاب هیچگاه مانع از پیگیری مجلس در چارچوب قانون نمی شوند اما تندی و لودگی را مکرر گوشزد کردند.

این بار طرح سوال از رییس جمهور مطرح شده که از نظر نویسنده هیچ کس جز نمایندگان فعلی در عملکرد ۷سال اخیر دولت مقصر نمی شوند. روحانی طوری در مجلس جنگ روانی راه می اندازد که همه فکر کنند امضای قالیباف پای برجام بوده و دولت تازه به میدان آمده است.

علی ربیعی خواستار تقدیر و تشکر هستند و می گویند اگر ما نبودیم وضع صد برابر بدتر می شد. حالت تهاجم و تکرار یک موضوع تبدیل به باور می شود که دور کردن از ذهن جامعه و شخص امکان پذیر نیست. روحانی در مجلس با دست پر خواهد آمد.در پاسخ ها دست روی اعتقادات و مقدسات طیف انقلابی خواهد گذاشت. همانند ظریف از سردار سلیمانی و رهبری مایه می گذارد.

این اقدام در دستور کار روحانی قرار می گیرد تا مظلوم نمایی کند و در رسانه چهره ای بی منطق از سوال کنندگان به نمایش بگذارد.مجلس با سوال از رییس جمهور هیچ کمکی به معیشت نخواهد کرد بلکه کمیسیون ۹۰ مجلس و تحقیق و پژوهش ها فعال پویا و انقلابی عمل کنند.

در سوال از رییس جمهور نمایندگان بدهکار می شوند. اصلا هدف سوق دادن مجلس به استیضاح نیست. رییس جمهور و کابینه وعده هایی که در مجلس می دهند پیگیری شود. بازخواست شوند. دیوان محاسبات نظارت شدید بر بودجه داشته باشد.تنها سوال و تولید خوراک رسانه ای برای اعصاب مردم مناسب نیست.

در خصوص کارهای زمین مانده به دولت کمک کنند. ارزش پول ملی را از دولت و وزیر اقتصاد مطالبه کنند اگر نتوانستند کاری کنند مجلس طرح خود را نخبگان مطرح و در قالب قانون به دولت تحمیل کند. تجربه ثابت کرده هیچ وقت سوال از وزرا یا رییس جمهور تاثیری بر زندگی مردم نداشته زیرا همان رویه با شخص دیگری ادامه پیدا می کند.

مجلس علیه فساد و شبکه های فساد اقدام کند. عدالت را از دولت مطالبه و بر اساس شرع و قانون شفاف سازی کند. قبل از هر خبر آن را برای مردم شرح دهند. گزک دست معاندین و مخالفین ندهند. لایه های پنهان را پاسخگو کنند. معیشت مردم و مسکن در اولویت کار مجلس باشد.

برای ازدواج جوانان دولت سخت ترین شرایط را به وجود آورده است. مجلس طرحی را ارایه دهد و از دولت مطالبه کند اگر بی تفاوت بود برخورد کند. توصیه رهبری هم مبنی بر نادیده گرفتن قانون و حق نمایندگی نیست.

 

نگارنده: صادق چگینی

 

۱۰۰۲/گ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها