خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت،

اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در بیارجمند+ تصاویر

در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و به همت پایگاه‌های حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت، برنامه‌های متنوعی در سطح بخش بیارجمند شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۰۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و به همت پایگاه‌های حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت، برنامه‌های متنوعی در سطح بخش بیارجمند شهرستان شاهرود برگزار شد.
در همین راستا مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود از پایگاه الگوی مسجد محور حضرت مریم (س) شهر بیارجمند سرکشی و در جمع مربیان وسرگروه‌های صالحین پایگاه در خصوص هفته عفاف و حجاب به سخنرانی پرداخت.
برنامه آبروی محله به یاد شهید محمد حیدری که در ۲۲ تیرماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق دجله به شهادت رسیده است بصورت مجازی برگزار شد.
همچنین حلقه صالحین کودکان و نشست دخترانه باموضوع عفاف وحجاب به همت پایگاه آسیه برگزار و برنامه‌های بازی و سرگرمی با حضور مسئول فرهنگی حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت اجرا شد.
نشست شورای پایگاه وسرگروه‌های صالحین باموضوع عفاف وحجاب وسواد رسانه باحضور فرماندهی وشورای حوزه فضیلت به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پایگاه صدیقه کبری (س) برپا گردید.
همچنین نشست شورای پایگاه وسرگروه‌های صالحین پایگاه آسیه با حضور فرماندهی وشورای حوزه باموضوع عفاف و حجاب وسواد رسانه برگزار شد.
همچنین در گرامیداشت هفته عفاف و حجاب فضاسازی پایگاه‌ها و ادارات در سطح شهر بیارجمند باموضوع عفاف وحجاب انجام پذیرفت.
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار