عروس دیواندره‌ای با بخشش مهریه ۲۵۰ سکه‌ای خود در ازای کاشت هزار اصله درخت بلوط زندگی مشترک خود را در مسیر سبز عشق به طبیعت بنا نهاد.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۷۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، ، این روز‌ها در گیر و دار کرونا خبر‌هایی از آتش سوزی در جنگل‌های زاگرس به گوش می‌رسد. آتشی که طبیعت بکر را به خطر انداخته و مسئولان را همچنان بی تفاوت گذاشته است.

این آتش گرچه نتوانست متولیان امر را هوشیار سازد که خطر جدی است، اما باعث شد تا مردم بیدار شوند و دست خالی با دل و جان مرد و زن برای نجات تنفس سبز زندگی پیشقدم شوند.

در این میان که دود‌های آتش ندانم کاری یک عده با خاکستر بی توجهی مسئولان امر نمایان است عده ای، اما با فرهنگ سازی راه سبزی در مسیر نسل آینده می‌گشایند. کسانی همانند یک دختر تازه عروس از شهرستان دیواندره که مهریه ۲۵۰ سکه‌ای خود را در ازای کاشت هزار اصله درخت بلوط به همسرش بخشید.

این خبر به شدت همه جا انعکاس یافت و مورد تحسین همگان قرار گرفت. هرچند این زوج تمایلی به رسانه‌ای کردن این کار ارزشمند خود ندارند، اما نمی‌توان از این اقدام فرهنگی به سادگی گذشت.

کاری که این دختر جوان کرد نشان داد زندگی تنها بر مدار مادیات نمی‌چرخد بلکه این عشق و احساس مسئولیت است که آینده یک زندگی مشترک را پایدار می‌سازد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات