خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

معنویت و سلامت دو اصل مهم در سپاه پاسداران است

حجت الاسلام معبودی گفت: تمامی معاونت های عضو قرارگاه معنویت و سلامت باید به صورت ویژه به پیشبرد اهداف این قرارگاه توجه داشته باشند چون معنویت و سلامت دو امر مهم در سپاه پاسداران محسوب می شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه قرارگاه معنویت و سلامت سپاه استان قزوین در نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) با حضور اعضای قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: تمامی معاونت های عضو قرارگاه معنویت و سلامت باید به صورت ویژه به پیشبرد اهداف این قرارگاه توجه داشته باشند و در سالجاری با موضوعات ابتکاری فعالیت های قرارگاه را دنبال نمایند چون معنویت و سلامت دو امر مهم در سپاه پاسداران محسوب می شود.

در ادامه سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) ضمن تقدیر از فعالیت معاونت های مختلف نمایندگی ولی فقیه در راستای معنویت و سلامت اظهار کرد: حتی در ایام منحوس کرونا فعالیت های قرارگاه متوقف نگردیده و با استفاده از ظرفیت های موجود، اهداف قرارگاه ادامه خواهد داشت.

سرگرد بروجردی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قزوین و دبیر قرارگاه معنویت و سلامت نیز در این جلسه گفت: تمامی اعضای قرارگاه نسبت به ارسال فرم فعالیت های ابتکاری به دبیرخانه جهت پرداختن بیشتر به موضوعات معنویت و سلامت اقدام نمایند.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها