خبرهای داغ:
کارآفرین نمونه شهرستان بهار:

زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستند

کارآفرین نمونه شهرستان بهار با بیان اینکه زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستند،  گفت: برای پیشبرد کارها می‌طلبد که وام با درصد سود پایین در اختیار کارآفرینان قرار گیرد تا بتوانند کار خود را رونق بخشیده و اشتغالزایی کنند.  
کد خبر: ۹۲۵۸۸۷۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستندکبری سلیمانی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: در اوایل سال 90 به فکر کار خیاطی و کسب درآمد افتادم و حدود سال 93 کارخیاطی و تولید پوشاک را به صورت جدی دنبال کردم.

وی افزود: به لطف خداوند و تلاش و پشتکار و حمایت خانواده و در کنار آنها حمایت‌های بسیج جامعه زنان و سپاه ناحیه بهار توانستم کارگاه تولیدی را گسترش دهم.

این کارآفرین بهاری ابراز داشت: این امر باعث شد تا دوره‌های آموزش خیاطی برای بیش از ۱۱۰ نفر برگزار و تعدادی در کارگاه‌ها برای کسب درآمد و امرار معاش به کار گیری شوند که هنوز هم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ نفر در این کارگاه گفت: زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستند، چرا که کمترین سود نصیب تولیدکننده می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: برای پیشبرد کارها می‌طلبد که وام با درصد سود پایین در اختیار کارآفرینان قرار گیرد تا بتوانند کار خود را رونق بخشیده و اشتغالزایی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: همه باید در راستای تحقق شعار سال همت کنیم و تولیدکننده باشیم تا کشور به خودکفایی برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار