خبرهای داغ:

اجرای شانزده هزار و ۸۰ تن آسفالت معابر شهری در شاهرود

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه شانزده هزار و ۸۰ تن آسفالت معابر شهری انجام شده است، گفت: در سه ماهه اول سال جاری صد و سی و هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهر آسفالت شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۰۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
اجرای شانزده هزار و ۸۰ تن آسفالت معابر شهری در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود تیموری با بیان اینکه فاز اول نهضت آسفالت در شهر به پایان رسیده است و واحد آسفالت معاونت حوزه عمران فاز دوم را در بخش نهضت آسفالت عملیاتی کرده است، افزود: بلوار طوس، خیابان آزادی از میدان آزادی تا قیام، بلوار ابن سینا لاین شرقی و غربی، حافظ شمالی لاین شرقی و غربی، خیابان تهران از چهار راه نادر تا کمربندی، شهرک البرز کوچه‌های ۱۴،۱۲،۱۰، خیابان دستغیب لاین شرقی و غربی، خیابان مدنی لاین جنوبی، حد فاصل خیابان دستغیب تا ۱۵ خرداد، کمیل، ادامه خیابان ۲۲ بهمن و... از جمله مسیر‌های تعیین شده در فاز دهم اجرایی است.
وی ضمن بیان این مطلب ۶۱۸۰ تن آسفالت معادل ۵۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع در اردیبهشت ماه، ۳۷۰۰ تن آسفالت معادل ۳۲ هزار متر مربع در فروردین ماه و ۶۲۰۰ تن آسفالت معادل ۵۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در خرداد ماه در سطح شهر مصرف شده است، ابراز داشت: ۴۵۰۰ تن آسفالت معادل ۳۸ هزاروپانصد متر مربع در عملیات‌های لکه گیری، کوچه و نوار‌های حفاری استفاده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار