خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

جریمه 562 میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 562 میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۲۰۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

جریمه 562 میلیون ریالی جایگاه سوخت در همدانداریوش جودکی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از جایگاه‌های سوخت همدان اقدام به عرضه و فروش کالای قاچاق می‌کند؛ به این صورت که کارگر جایگاه کارت‌های متفرقه را نگهداری و سوخت آنان را می‌فروخت.

وی افزود: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان پس از انکار مسئولین جایگاه موضوع را از  شرکت پخش فراورده‌های نفتی همدان استعلام و پس از اخذ جوابیه مشخص شد که مقدار 3 هزار و 848 لیتر بنزین و یک هزار و 397 لیتر گازوئیل به ارزش 187 میلیون و 402 هزار و 143 ریال در این جایگاه به صورت غیر قانونی بفروش رفته که در حکم قاچاق تلقی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: شعبه مذکور پس از جری تشریفات قانونی مدیر این جایگاه را به پرداخت مبلغ 562 میلیون و 206 هزار و 429 ریال  جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همچنین بر اساس گزارشات رسیده و گلایه مردم مبنی بر تخلف برخی آرایشگاه‌های زنانه و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، با حضور رئیس شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی همدان اکیپی متشکل از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت و... که همگی خانم بودند برای بازرسی  تشکیل شد.

جودکی ابراز داشت: در این بازرسی‌ها مقادیر زیادی لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و معدوم شد و در این خصوص سه فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزيز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داريم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار