معاون عمرانی استاندار یزد:

لزوم سرمایه‌گذاری برای کسب درآمد‌های پایدار / ثبت‌نام ۸۲۳ نفر اردکانی در طرح اقدام ملی مسکن

معاون عمرانی استاندار یزد در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اردکان بابیان اینکه باید راهی برای جبران کاهش اعتبارات پیدا کرد، گفت: یکی از این راه‌ها سرمایه‌گذاری برای کسب درآمد‌های پایدار در حوزه شهری و شهرداری‌هاست.
کد خبر: ۹۲۵۹۵۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، محسن صادقیان در جلسه شورای اسلامی شهر اردکان گفت: توجه و اهتمام ویژه به موضوع سرمایه‌گذاری در شرایط اقتصادی حال حاضر راه درستی برای جبران بخشی از اعتبارات و کسب درآمد‌های پایدار در حوزه شهری و شهرداری‌هاست.
معاون امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به تجمیع عوارض ارزش‌افزوده، اظهار داشت: این اقدام برای برخی از شهر‌ها مانند اردکان نکات منفی را به همراه داشت و موجب کاهش درآمد‌ها در این شهر شد.
وی با تأکید بر ایجاد ارزش‌افزوده برای زمین‌های شهرداری، گفت: باید به موضوع تولید مسکن و تولید مسکن استیجاری توجه شود که به‌نوعی ایجاد ارزش‌افزوده برای آن است.
صادقیان گفت: از مجموع ۲۳۵ طرحی که برای اجرای آن در سال‌های گذشته زمین واگذارشده است ۱۰۱ طرح پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد داشته است یعنی اینکه ۴۳ درصد از زمین‌های واگذارشده در اردکان هنوز به نتیجه نرسیده است.
وی تصریح کرد: صنعتی شدن شهرستان اردکان و حضور نیرو‌های کار غیربومی باعث بروز مشکلاتی در این شهرستان شده است.
معاون عمرانی استاندار یزد در پایان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت: شهر اردکان با ثبت‌نام ۸۲۳ نفر در طرح اقدام ملی مسکن یکی از شهر‌هایی است که بیشترین ثبت‌نام کننده را دارد و ما مکلف هستیم برای همه افراد واجد شرایط زمین و مسکن تأمین کنیم.
ارسال نظرات