کسب مقام سوم شورای فرهنگ عمومی شهرستان بردسکن در کشور

فرماندار بردسکن گفت: شورای فرهنگ عمومی شهرستان بردسکن با مدیریت امام جمعه بردسکن توانست رتبه سوم را در کشور کسب کند.
کد خبر: ۹۲۶۰۴۶۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ مجتبی شاکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بردسکن و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور امام جمعه بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر اعضای مربوطه در محل دفتر امام جمعه بردسکن برگزار شد، اظهارداشت: شورای فرهنگ عمومی بردسکن در پیگیری برگزاری مستمر جلسات در حوزه‌های کیفی و کمی، با ارزیابی شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی و کشور توانست رتبه سوم را کسب کند.

وی افزود: در آستانه ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه هستیم که طبق دستور العمل ارسالی تمامی ادارات باید نسبت به فضاسازی و نصب بنر در سردرب ادارات خود اقدام کنند.

شاکری با بیان اینکه اقامه نمازجمعه که یک قرارگاه بزرگ فرهنگی میباشد، افزود: نمازجمعه میتواند در مواجه با دشمنان که امروزه با تمام توان بسیج شده اند که از سمت تحریم‌ها ضربه به ایران اسلامی وارد کنند، تاثیر مثبتی را داشته باشد و لذا حضور مردم در پایگاه‌های نماز جمعه باعث خنثی شدن توطئه‌ها میگردد.

فرماندار بردسکن به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان بردسکن اشاره کرد و بیان کرد: یکی از نکات برجسته در شیوع ویروس کرونا، همراهی و مشارکت مردم در قطع زنجیره ویروس کرونا میباشد که پایگاه‌های بسیج و دهیاری‌ها در امر تولید ماسک زحمات بسزایی را کشیدند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجمع خیرین، کادر بهداشت و درمان که در راستای کاهش و قطع ویروس منحوس کرونا تلاش میکنند، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزو واجبات است و در همین راستا برگزاری نمازجعه با رعایت فاصله گذاری اقامه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار