خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است/ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در نسل جوان

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در نسل جوان ضروری است و برای تحقق این امر می‌توان از ظرفیت ائمه جمعه و تریبون نماز جمعه بهره‌گیری کرد.
کد خبر: ۹۲۶۰۵۱۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی پیش از ظهر امروز در دیدار با امام‌جمعه گرمسار به مناسبت پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد و اقامه اولین نماز جمعه در ایران پس از پیروزی انقلاب اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در مجموعه فعالیت‌های فرهنگی نماز جمعه و سپاه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش حاکم در کشور به‌واسطه جان‌فشانی رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و شهدای دفاع مقدس است، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه ترویج و برای جوانان نسل امروز تشریح شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر دانست و گفت: نماز جمعه باید در جامعه امروزی تقویت شود و از هر فرصتی برای جذب جوانان به انجام این فریضه الهی بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و لغو اجتماعات در گرمسار بیان کرد: از رزمندگان عملیات مرصاد که ساکن این شهرستان هستند تجلیل می‌شود به‌گونه‌ای که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابل در منزل رزمندگان می‌رویم و به‌صورت انفرادی از این عزیزان تجلیل می‌شود.

گلینی در پایان بابیان اینکه چهلمین سالگرد دفاع مقدس محدود به هفته پایانی شهریور نیست، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی باید تا پایان سال باهدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا ادامه یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار