سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۰۹۶۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پس از تعطیلات مجلس یکشنبه هفته آینده (12 مردادماه 99) برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه قرار است کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به موضوع تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران ماهان بپردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این جلسه قرار است ابعاد و زوایای مختلف موضوع حادثه تروریستی جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. همچنین کمیسیون امنیت از بعد امنیتی و حقوق بین‌المللی این موضوع را بررسی کرده و تصمیمات لازم را اخذ کنند.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس، ابعاد حقوقی، بین المللی، بشردوستانه، هوایی و نظامی این حرکت تهدیدآمیز بخش هوایی نیروی تروریستی و اشغالگر سنتکام، در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت و ضمن مروری بر آخرین اقدامات صورت گرفته در نهادهای مختلف کشورمان در واکنش به اقدام امریکا، شکایت جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی پیگیری خواهد شد.

 

/منبع: فارس/

ارسال نظرات
پر بیننده ها