خبرهای داغ:
جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی نهاوند:

راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به ظرفیت‌های داخل است

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی نهاوند گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به ظرفیت‌های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت نیروی جوان مومن انقلابی است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۷۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به ظرفیت‌های داخل استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عباس جلالی در جلسه شورای صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بیت المقدس حوزه شهید بروجردی نهاوند عنوان کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور توجه به ظرفیت‌های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت نیروی جوان مومن انقلابی است.

وی افزود: مسئولان باید به این ظرفیت‌ها توجه کنند و همچون زمان دفاع مقدس جهادی و انقلابی مدیریت کنند.

جانشین فرمانده حوزه شهید بروجردی نهاوند تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج بیت المقدس این حوزه 250میلیون ریال وام قرض الحسنه به مردم روستای توانه پرداخت کرده که این روند ادامه دارد و بسیج برای حل مشکلات مردم مصمم است.

وی از ویژگی‌های مدیر جهادی وانقلابی کار و تلاش شبانه‌روزی و محاسبه با خدا و ولایت‌پذیری عنوان کرد و گفت: ریشه بسیاری از مشکلات امروز سوء مدیریت و ناکارآمدی کسانی است که به ظرفیت‌های داخل کشور توجه ندارند.

جلالی در پایان ضمن تشکر از هیئت امنای این صندوق افزود: قرض الحسنه مورد تاکید قرآن کریم و اسلام است و با جدیت گسترش صندوق در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات