خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع 2500 بسته حمایتی در قالب کمک‌های مومنانه به‌مناسبت دهه ولایت در همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت 2 هزار و 500 بسته حمایتی در قالب کمک‌های مومنانه بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۸۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

توزیع 2500 بسته حمایتی در قالب کمک‌های مومنانه به‌مناسبت دهه ولایت در همدانسرهنگ علی بقایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت  ویژه برنامه‌های فرهنگی و معنوی توسط سپاه ناحیه همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دهه ما برنامه‌های متنوعی همچون توزیع 2 هزار و 500 بسته حمایتی بین آسیب دیدگان از بیماری کرونا در قالب کمک‌های مومنانه، توزیع چندین هزار غذای گرم جهت اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تامین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر همدان برگزار خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در تمامی رده‌های سنی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه امامت و ولایت است.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات حفظ حدیث و مسابقاتی با محوریت خوب خطبه غدیر، برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواده‌ها و همچنین نورافشانی در شب و شام عید غدیر جزو برنامه‌های فرهنگی این ایام است.

بقایی تاکید کرد: همچنین فضاسازی و آذین‌بندی مساجد و پایگاه های مقاومت سطح شهر، تولید محتوا در فضای مجازی اعم از کلیپ، متن، عکس نوشته، کارت پستال، نصب پرچم بر سر در بخشی از منازل را نیز در سطح شهر خواهیم داشت.

وی گفت: ذبح بیش از ۱۰ راس گوسفند و توزیع بین نیازمندان، تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه همدان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به بیماری کرونا و آسیب دیدن برخی خانواده‌ها افزود: تقدیر از حافظان سلامت و پخش بسته‌های معیشتی را در تمام برنامه‌های فرهنگی مناسبتی مختلف گنجانده‌ایم تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس منحوس را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات