کمیته‌ی برنامه‌ریزی ازدواج آسان و پیوند فاطمی در ارزوئیه؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه گفت: ویژه برنامه پیوند فاطمی برای ۲۴ زوج همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف ازدواج آسان در روز عید غدیر در شهرستان ارزوئیه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۱۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ کمیته‌ی برنامه‌ریزی ازدواج آسان و پیوند فاطمی با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه، فرمانده حوزه خواهران و مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان، مدیر باشگاه فرهنگی‌ورزشی سامان و از خیرین شهرستان، رئیس مرکز بهداشت‌و‌درمان، معاون فرمانداری، رئیس کمیته امداد و سرپرست شهرداری شهرستان ارزوئیه در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه برگزار شد.

ویژه برنامه پیوند فاطمی برای ۲۴ زوج در روز عید غدیر

سرهنگ امام بخش، فرمانده سپاه ارزوئیه گفت: ویژه برنامه پیوند فاطمی برای زوج‌های جوان با هدف ازدواج آسان در دستور کار قرار گرفته است، در این طرح دو مقوله مهریه‌ی آسان و عقد آسان مدنظر است، تا حرکتی مستمر و پایدار شکل بگیرد.

فرمانده سپاه ارزوئیه خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین با هدف ازدواج آسان اقدام به انجام این طرح کرده است و امروز ترویج و گفتمان سازی در این امر با حداقل امکانات و کنترل هزینه‌ها قابل انجام است.

سرهنگ امام‌بخش تصریح کرد: در این راستا ویژه برنامه پیوند فاطمی برای ۲۴ زوج همزمان با دهه امامت و ولایت با هدف ازدواج آسان در روز عید غدیر در شهرستان ارزوئیه در نظر گرفته شده است.


بهترین مقوله برای فرهنگ سازی، حرکت ازدواج آسان است

حجت الاسلام سید یوسف منصوری، امام جمعه ارزوئیه با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی خاطر نشان کرد: نمونه‌ای از شبیخون فرهنگی که غرب به ترویج آن پرداخته ازدواج‌هایی است که با آداب و رسوم سنخیت ندارد و امروز بهترین مقوله برای فرهنگ سازی در جهت گفتمان سازی امر ازدواج فاطمی، ازدواج آسان است.

مهندس امیری‌پاک رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاران ما در این مجموعه در زمینه مشاوره ازدواج و آزمایشات همکاری لازم را خواهند داشت و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

دکتر حمزه معاون فرمانداری عنوان کرد: اطلاع‌رسانی چنین برنامه‌هایی ایجاد انگیزه میکند و با توجه به اهمیت جمعیت شیعه، تسهیل راه برای ازدواج جوانان در حفظ جمعیت هم تاثیر به‌سزایی دارد.

آقای ساسان نیکوئی، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی سامان و از خیرین شهرستان بیان کرد: یکی از موانع ازدواج جوانان شغل و مسکن است و تجملات هم جدا از این موضوع نیست که در این شرایط ازدواج آسان، الگوی خوبی برای جوانان است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات