خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار جمعی از مسئولین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده خبرنگار شهید حمیدرضا کشاورز مرآت در روستای سیاهپوش بخش طارم سفلی قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۶۲۸۱۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، در این دیدار که عصر روز یکشنبه 12 مرداد ماه با حضور سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه استان قزوین، محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه، حسین بروجردی مسئول معاونت روابط عمومی، اکبر باقری فرمانده حوزه امام خمینی(ره) بخش طارم سفلی و جمعی از بسیجیان خبرنگار انجام شد، سرهنگ برین با اشاره به یادآوری سالروز شهادت شهید صارمی و نامگذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، افزود: شهیدان سر فصل زندگی هستند و امیدواریم هم چون قبل، سرمشق هم باشند.

دیدار با خانواده خبرنگار شهید حمیدرضا کشاورز مرآت
حمزه برین گفت: امروزه با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و حمله به ارزش ها، توجه به خانواده شهدا و پاسداشت اسقامت آنان به یک ضرورت مهم برای مقابله با دشمن در جبهه فرهنگی تبدیل شده است.


وی اضافه کرد: شهدای والامقام کشورمان بهترین الگو برای فرزندان و نسل امروز و فردای ایران اسلامی هستند که باید با الگوگیری از راه و هدف شهدای والامقام بتوانیم جوانانی متدین و دین‌دار را در مملکت اسلامی تربیت کنیم.

محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه در هفته خبرنگار گفت: معرفی شهید شاخص خبرنگار در سازمان بسیج رسانه به جهت آشنایی بیشتر اصحاب رسانه استان‌ با زندگی شهدا انجام می‌شود، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نزدیک شدن جامعه به ویژه نسل جوان با اهداف والای شهدا از مهمترین اهداف اجرای این سنت پسندیده است.


کشاورز گفت: امسال شهید حمیدرضا کشاورز مرآت که در دوران تحصیل مدتی خبرنگار روزنامه اطلاعات در تهران بودند به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه استان قزوین انتخاب و معرفی شده است و امروز بمناسبت گرامیداشت سالروز تولد این شهید بزرگوار در آستانه روز خبرنگار دیدار با خانواده محترم برگزار می شود.

دیدار با خانواده خبرنگار شهید حمیدرضا کشاورز مرآت
مسئول سازمان بسیج رسانه با تاکید بر لزوم حفظ دستاوردهای شهدا بویژه شهدای عرصه قلم، اظهار کرد: ما باید در مسیر آگاهی رسانی به جامعه همچون شهدا عمل کنیم و با تاسی از این عزیزان امید، نشاط و سرزندگی و در یک کلام اخبارخوب و امیدبخش را به جامعه اسلامی مان منتقل کنیم.

مادر بزرگوار شهید نیز در سخنانی از حضور مسئولین سپاه قزوین و خبرنگاران که موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید کشاورز شد، تشکر کرد و گفت: مهربانی، صداقت، دستگیری از نیازمندان و خوب بودن در هر شرایطی از ویژگی های مهم شهید حمید بود که امیدوارم همه جوانان این موارد را رعایت و احترام به دیگران و پدر و مادر را در دستور کار قرار دهند.

در پایان و پس از بیان خاطرات شهدا از زبان پسرعمو و خواهر بزرگوار شهید، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید تقدیر به عمل آمد.


لازم به ذکر است شهید حمیدرضا کشاورز مرآت خبرنگار افتخاری روزنامه اطلاعات بود که در ۲۷ فروردین ماه سال ۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها