تجلیل از برترین‌های بسیج و پایگاه‌های اسوه در جشنواره مالک اشتر

با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان و بسیجیان، مراسم تجلیل از برترین‌های بسیج در جشنواره مالک اشتر در محل حسینیه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۵۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان و بسیجیان، مراسم تجلیل از برترین‌های بسیج در جشنواره مالک اشتر در محل حسینیه این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدارمحمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ شایسته سالاری، فراهم کردن زمینه رشد، معرفی رده‌های برتر و فرماندهان و مدیران موفق‌تر بسیج، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی و ارتقاء سطح خود آگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان عنوان کرد.

امانی با تأکید بر ضرروت حفظ آمادگی نیرو‌های مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ابعاد اعم از؛ جسمانی، رزمی، توانمندی‌های معنوی و ... گفت: اشراف محاسن و معایب رده‌های اجرایی سپاه را به خوبی نمایش می‌دهد.


وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر با هدف شناسایی و معرفی بسیجیان و پاسداران نمونه براساس شاخص‌های اشراف فرماندهی سپاه هر سال در بین رده‌های مختلف بسیج برگزار می‌شود بیان داشت: اشراف یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف مسئولین و فرماندهان است و هنگامی که مدیر و فرمانده به کلیه زوایای کار اشراف داشته باشد قطعاً جایی برای شکست و انحراف وجود ندارد.

امانی با تأکید بر اینکه این افراد و رده‌ها در برنامه‌های مختلف به عنوان الگو شناخته می‌شوند، گفت: این مهم با هدف توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ بسیجی، ایثار، جهاد و ایجاد زمینه بروز خلاقیت و نوآوری برای تحول سازنده، پیشرونده و پیشبرنده بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه با اشاره به انتخاب پایگاه‌های اسوه، یکی از شاخصه‌های انتخاب این پایگاه‌ها را مسجد محوری عنوان کرد و گفت: ارتباط مؤثر با هیئت امناء و روحانی مسجد، شرکت در کلیه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و برگزاری کلاس‌های جوانه‌های صالحین از جمله فعالیت‌های پایگاه مقاومت بوده است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های اسوه بسیج نقش آفرینی خود را با هدف اسلامی شدن محلات گسترش می‌دهند گفت: ایجاد رقابت و شور و نشاط میان پایگاه‌ها و تلاش آن‌ها از دیگر اهداف این جشنواره دانست

در این مراسم از رده‌ها و فرماندهان پایگاه‌های موفق و برتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با اهداء جوایزی تجلیل شد..
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات