فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حمایت از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۸۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

 سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میاندوآب با اشاره به اقدامات بسیج کارگری برای حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی، اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج با تمام توان از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرده و در این راستا نیز گام برمی دارد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان افسران تولید هستند، افزود: همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید گام برداریم و در این راستا نیز برنامه ریزی کنیم..

وی با اشاره به اینکه باید حمایت از کالای ایرانی در جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: فرهنگ سازی را باید از خانواده و مدرسه شروع کرد و خانواده ها وظیفه دارند استفاده از کالای ایرانی را به فرزندان خود بیاموزند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید با تمام توان از  راکدشدن واحدهای تولیدی جلوگیری کرد، تصریح کرد: همه دستگاهها و بانک ها باید در این راستا گام برداشته و از تولید کنندگان حمایت داشته باشیم.

پالهنگ با اشاره به اینکه خام فروشی یکی از مشکلات در منطقه است، اظهار کرد: هم اکنون در میاندوآب می توانیم نیازهای خود را از تولیدکنندگان شهرستانی تامین کنیم که این نشان دهنده ظرفیت میاندوآب بوده و لازم است این حمایت ها بیشتر شده و در راستای رونق تولید و جهش تولید در منطقه خود حرکت کنیم.

 

وی هم چنین در ادامه به اشاره به آغاز مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی، از خیرین خواست در این نهضت مشارکت داشته و دست به دست هم دهیم و از نیازمندان دستگیری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات