مسئله امامت و ولایت در رأس تمامی مسائل است

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه غدیر چشمه‌ای است که تا پایان هستی می‌جوشد و مسئله امامت و ولایت در رأس تمامی مسائل است، گفت: اگر جامعه‌ای ولایت و امامت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد به پیروزی می‌رسد.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۲۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت الاسلام علی جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت عید ولایت و امامت که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: عید غدیر و دهه امامت و ولایت، مهم‌ترین عنصر از نگاه الهی به شمار می‌آید..

وی با بیان اینکه دهه ولایت و امامت، دهه‌ای است که زمینه موفقیت اصل امامت را در کنار اصول دین، بیان می‌کند، افزود: دهه‌ی امامت و ولایت فرصتی بسیار ارزشمند برای معرفی ارزش‌ها در جامعه و آشنایی آن‌ها با سیره و سبک رفتاری اهل بیت (ع) به ویژه امام علی (ع) است.

وی افزود: امامت فقط یک اعتقاد نیست بلکه یک عمل است و، چون امروز آن را پذیرفته ایم باید خدا رو شکر کنیم تا تمسک پیدا کنیم چرا که اگر کسی به ولایت تمسک پیدا کند عروة الوثقی می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه‌ی بدون امام همانند یک طرح بدون طراح است خاطر نشان کرد: از ابتدای خلقت حضرت آدم (ع) حتما یک قانون و مجری لازم است که خداوند برای انسان‌ها قانون را قرآن معرفی کرده است و انسان‌ها هم در جامعه باید آن را تبیین و اداره کنند.

حجت الاسلام جعفر نژاد خاطر نشان کرد: مجری، ضامن اجراست و اگر نباشد جامعه دچار هرج و مرج می‌شود لذا مجری نیز همان امام است که در هر جامعه‌ای لازم است.

به گفته‌ی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، دشمنان امروز در فضای رسانه با جنگ شناختی و ادارکی تلاش می‌کنند که نوک قله را بزنند لذا می‌توان گفت که انسان حتی بدون امام نمی‌تواند نفس بکشد.

وی تاکید کرد: تمامی مشکلاتی که در جوامع اسلامی رخ می‌دهد به دلیل دور شدن از ولایت است چرا که اگر جامعه‌ای ولایت و امامت را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهد به پیروزی می‌رسد.

حجت الاسلام جعفر نژاد اضافه کرد: امروزه بهترین ابزار برای دشنان، جنگ رسانه‌ای است که می‌خواهند از تحریف استفاده کردند و وظیفه‌ی پاسداران و سربازان ولایت این است که تحریف را با تببین خنثی کنند.

در پایان این مراسم از پدر سرباز شهید یاسر رضایی، سرگرد افشار کلوندی و سرباز نمونه شاهین محمدی تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات