پیام تبریک سپاه قمربنی هاشم (ع) به مناسبت روز خبرنگار:
هفدهم مرداد یادآور مجاهدتهای اصحاب رسانه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم آل الله در جبهه مقاومت است، که با رشادت و ایثار خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۴۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیام مشترک فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه استان تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل منتشر شد:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

گزارشگری و خبررسانی، یک حرفه ی با ارزش است.  (مقام معظم رهبری)

      هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه مجاهدان عرصه قلم و آگاهی و اندیشه،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای اصحاب رسانه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع  از حریم آل الله در جبهه مقاومت است، که با رشادت و ایثار خوش درخشیدند و شهیدانی همچون وهاب شرهانی(از شهدای استان چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس)، محمود  صارمی، غلامحسین افشردی (معروف به حسن باقری) و محسن خزایی نام آشنایان این میدان مجاهدت و فداکاری هستند.

     در سال جهش تولید و به مناسبت 17مرداد و روز خبرنگار به روح پرفتوح شهدای عرصه رسانه سلام و درود و صلوات می فرستیم و یاد و نامشان را گرامی می داریم و از همت والا و ستودنی شما مجاهدان عرصه خبر و رسانه در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم و ترویج اندیشه های ناب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت  تقدیر و تشکر می نماییم .

       آرزومندیم در سايه الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) ، برای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و اندیشه های الهی امام راحل عظيم الشان حضرت امام خمینی(ره)،  تحت رهبری‏های داهیانه مقام معظم رهبري حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و مؤيد باشيد.  ان شاءالله 

ارسال نظرات