خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه قم در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام رضا(ع):

در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی سازش ناپذیریم

موحد در چهارمین جشنواره ناحیه‌ای مالک اشتر گفت:ویژگی‌های مالک اشتر را دشمن شناسی، شجاعت ، بصیرت و قاطعیت برشمرد و اظهارکرد: در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی سازش ناپذیر بوده و نباید کوتاه بیاییم.
کد خبر: ۹۲۶۳۹۶۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،چهارمین جشنواره ناحیه‌ای مالک اشتر با حضور فرماندهان، مدیران و بسیجیان رده‌های تابعه در حسینه شهید قلی زاده با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه پیامبر (ص) مالک اشتر را مومن حقیقی ذکر کردند افزود: امام علی (ع) می‌فرمودند: نسبت مالک به من، مثل نسبت من به پیامبر (ص) است.

موحد با اشاره به ویژگی ولایت پذیری مالک اشتر بیان کرد:در کوچک‌ترین و بزرگترین تحولات، فرمانبرداری را از علی (ع) داشت؛ در جنگ، صلح، هجرت، جهاد، سیاست، قضاوت و عبادت هرچه امام علی (ع) می‌گفت: مالک رعایت می‌کرد.

وی دومین ویژگی مالک اشتر را  سیاستمدار و کاردان در امور سیاسی دانست و اظهار کرد: مالک اشتر حلاله بسیاری از فتنه‌های زمان خود بود.

موحد فصاحت و بلاغت را سومین ویژگی مالک اشتر خواند و تصریح کرد: او در ایراد خطبه‌های حماسی نفوذ کلام داشت و می‌توانست روحیه حماسی و جهادی را در مردم زنده کند.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع)، دیگر ویژگی‌های مالک اشتر را  دشمن شناسی،  شجاعت ، بصیرت و  قاطعیت برشمرد و اظهارکرد: در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی سازش ناپذیر بوده و نباید کوتاه بیاییم.

موحد، جشنواره مالک اشتر را فرصتی مناسب برای تقدیر از رده‌های برتر و نمونه دانست و تاکید کرد: با توجه به کمبود امکانات، فعالیت شما بسیجیان نوعی جهاد است.

وی در پایان با بیان توصیه‌هایی به بسیجیان، کار در بسیج را فقط در رضای الهی دانست و تصریح کرد: سپاه ستون خیمه انقلاب است و تا سپاه و بسیج هست، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/ کریمی
ارسال نظرات