خبرهای داغ:

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت بسیج ادارات استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات

بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت بسیج ادارات استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان توزیع شد
کد خبر: ۹۲۶۴۵۹۴
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان مرتضی دهرویه مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در دیدار با مدیرکل صمت استان سمنان علی تشنه دل ضمن تبریک به منظور انتصاب وی به عنوان مدیر کل و همچنین تبریک به مناسبت هفته امامت و ولایت در خصوص مرحله اول رزمایش مواسات عنوان کرد: بحمدا.. با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در محله اول رزمایش مواسات توانستیم اقدامات شایسته‌ای را انجام دهیم و در مرحله اول بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های شناسایی شده و آسیب دیده اهدا گردید.
وی همچنین با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید قربان مبنی بر ادامه دار بودن کمک‌های مومنانه یادکرد و از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات خبر داد و افزود ان شا ا... بتوانیم با همکاری سایر واحد‌های صنعتی اقدامات مفید و موثری نسبت به خانواده‌های آسیب دیده در شرایط اقتصادی فعلی با توجه به ویروس منحوس کرونا انجام دهیم.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک بمناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم عنوان کرد: استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات خوش درخشید و مردم استان سمنان در همه امور پیشتاز هستند.
امام جمعه موقت سمنان همچنین در خصوص باقیات الصالحات بودن رزمایشات مواسات برای مردم عنوان کرد: دنیا بازار است و در این بازار عده‌ای سود می‌برند و عده‌ای سرمایه خود را از دست خواهند داد. ان شا ا... با توجه به اقدامات احسنی که در مرحله اول و همچنین مرحله دوم این رزمایش انجام می‌پذیرد همه ما در آن دنیا سود کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس همچنین در خصوص برنامه‌های روز عید غدیر و اقدامات صورت گرفته نیز عنوان گرفته نیز عنوان کرد: در روز عید غدیر ان شا ا... با کمک مردم استان که در همه امور پیشتاز بوده اند کار‌های خوبی از جمله پخش اطعام و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده انجام خواهد پذیرفت.
در انتهای این دیدار علی تشنه دل مدیرکل صمت از حضور عزیزان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نمود و عنوان کرد: ان شا ا... سازمان صمت بتواند از ظرفیت‌های موجود بسیج بخصوص با توجه به اعتمادی که در جامعه نسبت به این سازمان وجود دارد در حوزه‌های بازرسی و تثبیت قیمت در بازار استفاده نماید.
مدیرکل صمت همچنین در خصوص مشکلات موجود اقتصادی در جامعه و سودجویی برخی از سودجویان از این شرایط عنوان کرد: ما باید پای کار مردم بایستیم و مطمئنا قالب تولید کنندگان و واحد‌های صنعتی پای مردم استان ایستاده اند و در مقابل تخلفات با هیچ یک از واحد‌های تولیدی و صنعتی تعارف نخواهیم کرد.
گفتی است در انتهای این دیدار میرکو نماینده تام الاختیار مدیرکل صمت گزارش کوتاهی از رزمایش اول مواسات و میزان کمک‌های مومنانه سازمان صمت ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها