خبرهای داغ:
حجت الاسلام اکبری گفت:انقلاب بعنوان یک موجود زنده مطالباتی دارد و آن هم تربیت آدم‌های انقلاب است که با آن همراه و به روز باشند و امروز شاهد بهره گیری تمام سیاستمداران دنیا از انقلاب مان هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۴۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم، در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم که به مناسبت روز خبرنگار در این مرکز صورت گرفت گفت:مشکلات کنونی جامعه که امروزه دامنگیر نظام و جامعه می‌باشد بدلیل عدم تربیت نیروی انسانی مطابق با معیار‌های جامعه است.

وی با اشاره به اینکه آدم ها، هم میتوانند ارزش آفرین باشند و هم ضد ارزش، افزود: نخبگان جامعه بایستی کادرسازی نظام را سرلوحه و اولویت اول قرار دهند.

حجت الاسلام اکبری بیان داشت: انقلاب به عنوان یک موجود زنده و به سرعت رونده مطالباتی دارد و آن هم تربیت آدم‌های انقلابی است که با آن همراه و به روز باشند و خاطرنشان کرد که امروز تمام سیاستمداران دنیا از انقلاب ما بهره گیری می‌کنند.

وی در ادامه عدم به کار گرفتن افراد اهل فن را منشا ناهنجاری‌ها در جامعه دانست و به نقش دانشگاه علمی که آموزه‌های زیادی دارد و میتواند نقش اول در کادرسازی نظام را بر عهده بگیرد اشاره نمود.

حجت الاسلام اکبری با توجه به در خطر قرار گرفتن بنیان دین و نظام گفت: حوزه نیز باید تمام قد به میدان آید، زیرا همه دنیا کنار هم آمدند تا ما را شکست دهند، ولی در جنگهای هشت ساله، نیابتی و خلیج شکست خوردند و اکنون هوشمندانه بصورت چهره به چهره وارد شدند و ما هم باید آموزه هایمان را چهره به چهره تبلیغ نماییم و با استفاده از تجارب تربیتی خانواده‌های شهدا، در راه تربیت نمودن خانواده‌های ارزشی قدم برداریم.

وی در ادامه با توجه به فضای مجازی که در حال گرفتن هویت، شخصیت و فرهنگ ماست، لزوم نیرو‌های علمی و حوزوی آشنا به نرم افزار را ضروری برشمرد.

حجت الاسلام اکبری با توجه به مشکلات و کمبود منابع بیان داشت: خداوند مزایای زیادی را در زمین برای بهره وری انسان قرار داده که بسیاری از آن‌ها در ایران وجود دارد و اگر درست استفاده شود، مشکلی نداریم، مشکل ما آدم‌هایی هستند که در جایگاه خود قرار نگرفته اند تا آنچه را وظیفه آنان است استخراج نموده و عده‌ای را آموزش دهند.

انتهای پیام/الف/ سادات عمرانی
ارسال نظرات