خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

سلامت فکری جامعه‌ مرهون تلاش خبرنگاران است

فرمانده سپاه بوکان گفت: سلامت فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش خبرنگاران است.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۰۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی امروز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: این روز فرصت ارزشمندی است تا از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

وی افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

وی تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با شناخت انتظارات، خواست‌ها و نیاز‌های مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

فرمانده سپاه بوکان در ادامه با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش بزرگ کمک مومنانه در سطح کشور، گفت: در این شرایط سخت معیشتی و بیماری، سپاه با همکاری بسیج و دیگر ارگان‌های سطح شهر اقدامات بسیار خوبی را در راستای کاهش مشکلات معیشتی مردم انجام داده است.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی عنوان کرد: در بوکان نیز همانند سایر نقاط کشور در مرحله اول این رزمایش اقدامات بسیار مهمی صورت گرفت و انشاالله در مرحله دوم نیز شاهد این اقدامات خداپسندانه خواهیم بود

نقش خبرنگاران در طول هشت سال دفاع مقدس بی بدیل بود

در ادامه این برنامه مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان  ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، از تعامل سازنده رسانه ها و انعکاس اخبار سپاه و بسیج  تقدیر کرد.

سرگرد پاسدار سجاد باقری نقش خبرنگاران را در طول هشت سال دفاع مقدس بی بدیل دانست و افزود: اصحاب رسانه با ایفای صحیح نقش خود می توانند جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند.

وی با تقدیر از اصحاب رسانه که بی ادعا به زحمات شبانه روزی اهتمام دارند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی که از هجمه های سخت علیه نظام اسلامی ناامید شده اند، اکنون تمام توان و تمرکز خود را صرف هجمه های فرهنگی و فریب افکار عمومی کرده اند تا به زعم خود مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کرده و همراهی مردم، این سرمایه ارزشمند اجتماعی را نابود کنند.

 باقری افزود: در شرایط امروز که نظام  سلطه و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا جنگ تمام عیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام، بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت و دور ساختن نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و تزریق تردید و شبهه در اذهان عمومی نسبت به آینده روشن ایران اسلامی در دستور کار قرار داده است ؛ اصحاب رسانه هوشمندانه  و در عین حال با خلاقیت مورد انتظار بایستی تلاش های خود را توسعه داده و این  رسالت خطیر را به درستی انجام دهند..

 مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در ادامه  اصحاب رسانه را بازیگران موثر عرصه تبدیل تهدیدها به فرصت های تاریخی  دانست و گفت: از تلاش های ماندگار و تاثیرگذار خبرنگاران عزیز بویژه در ایام کرونایی در انعکاس رزمایش کمک های مومنانه همچنین  نقش آفرینی های این نهاد انقلابی و مردمی در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم  آن در عرصه‌های دفاعی ، سازندگی ،محرومیت زدایی ، مردم یاری  و... تشکر می‌کنم.

 انتهای پیام

ارسال نظرات