خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:
سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی با اشاره به تلاش های بسیج در عرصه های مختلف خدمت به مردم، از شروع مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۳۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه بسیج،به تبیین مراحل رزمایش کمک مومنانه در سال جاری پرداخت.

وی از کمک ۶۵۰ میلیون تومانی به آسیب دیدگان کرونا در مرحله اول رزمایش همدلی و کمک مومنانه خبر داد و گفت:رزمایش کمک مومنانه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک به ولی نعمتان انقلاب و آسیب دیدگان کرونا صورت گرفت و در این اقدام خداپسندانه،سه هزار و ۶۴۲ خانوار آسیب دیده از بیماری کرونا در مرحله اول این رزمایش شناسایی شد و با استفاده از ظرفیت های شهرستان و با محوریت ائمه جمعه گلپایگان و گلشهر و ائمه مساجد و خیران داخل و خارج شهرستان، به دو هزار و ۷۰۰ خانوار خانوار بسته های معیشتی به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان و توزیع ۵۰۰ بسته غذایی در دهه ولایت و امامت، گفت: کمک های مومنانه مردم در دو مرحله دیگر یعنی در دهه اول محرم و و دهه آخر ماه صفر با هدف گذاری سه هزار خانوار شهرستان صورت می گیرد و مردم نیز ظرفیت های نذورات ماه های محرم و صفر را برای کمک به آسیب دیدگان کرونا هدایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی مردم آسیب دیده توسط ائمه مساجد و پایگاه ها در سطح شهرستان صورت گرفته و توزیع اقلام غذایی نیز با حفظ شأن و کرامت مردم انجام می شود، یادآوری کرد: نیروی مقاومت بسیج در حوادث مانند سیل و زلزله در کنار مردم بوده است و گروه های جهادی برای خدمت به آسیب دیدگان حوادث اعزام شدند و در سال جاری نیز در مراحل مختلف شیوع کرونا از ضد عفونی معابر تا توزیع اقلام مورد نیاز مردم بسیج در صحنه حضور دارد. بسیج، خادم مردم و حافظ انقلاب است

سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی به حضور بسیج در کارگاه های تولیدی و کارخانه ها برای شنیدن و رفع مشکلات صنایع اشاره کرد و افزود: بسیج در بخش آموزش و تولیدات آن و برداشت به کمک کشاورزان شتافته است و مردم را به تولید علمی  درکشاورزی و دامداری ترغیب کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا مانع از اعزام دانشجویان جهادگر به شهرستان های محروم شد، تاکید کرد: دانشجویان جهادی در تولید و توزیع نان رایگان، ایستگاههای جمع آوری کمک های مومنانه و همگام با بسیج محلات در ضد عفونی کردن معابر حضور داشتند و هم اکنون نیز در ساخت ورزشگاهی در مسکن مهر حضور مشغول خدمت رسانی می باشند.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها