بنگاه‌های خبر پراکنی ابزار دشمن برای سلطه بر بشریت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: امروز دشمنان از ابزار رسانه برای سلطه بر بشریت، تحقیر انسان، سرکوب استعدادهای الهی و ایجاد فاصله طبقاتی استفاده می‌کنند و بنگاه های خبرپراکنی ایجاد کرده و خبر را وارونه جلوه می‌دهند و مظلوم را ظالم جلوه داده و ظلم ظالمان را خدمت و سلاح بشر عنوان می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۶۵۶۲۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عظمت شغل خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاری یک رسالت است و یک شغل مادی نیست و می‌طلبد که ساعت‌ها در مورد اهمیت آن حرف زده شود و کتاب نوشته شود؛ خبرنگار باید چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای جامعه و مردم باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان خبرنگاری را یک نوع امانتداری دانست و گفت: خبر باید دقیق، صریح، جامع و به‌موقع باشد و رصد نیز از وظایف خبرنگار است و تمام زندگی خویش را در این راه سپری می‌کند لذا این رسالت باید حفظ شود البته خبرنگاری به ساعت و زمان خاصی محدود نمی‌شود.

وی بیان کرد: امروز دشمنان از ابزار رسانه برای سلطه بر بشریت، تحقیر انسان، سرکوب استعدادهای الهی و ایجاد فاصله طبقاتی استفاده می‌کنند و بنگاه های خبرپراکنی ایجاد کرده و خبر را وارونه جلوه می‌دهند و مظلوم را ظالم جلوه داده و ظلم ظالمان را خدمت و سلاح بشر عنوان می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان افزود: خدا را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رسالت خبرنگاری کاری هدایتی و همراه با فکر و اندیشه است.

محمدی با اشاره به بیانات امام(ره) در رابطه با رسالت اهالی رسانه اظهار داشت: امام(ره) می‌فرمایند اصحاب قلم نه‌تنها نسبت به چیزهایی که می‌نویسند در برابر مردم و در پیشگاه خدادند متعال مسئول هستند بلکه نسبت به مواردی که باید می‌نوشتند و ننوشتند نیز مسئول هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات