مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: استان ایلام تاکنون رتبه اول در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور را کسب کرده است.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۱۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "شکراله شیرخانی" در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ایلام اظهار داشت: از مجموع ۲۱۶میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون پرونده هایی به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده اند و از نظر تعداد ثبت نام و ارجاع به بانک رتبه دوم کشور هستیم.

وی افزود: کل افراد واجد شرایط ۱۰هزار و ۳۲ پرونده به مبلغ ۱۰۲میلیارد و ۴۷۰میلیون تومان بودند که معرفی شده اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقیمانده هرچه سریعتر با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم.

شیرخانی با قدردانی از همکاری خوب بانک های عامل استان گفت: امیدواریم با تسریع در روند پرداخت همه تسهیلات اختصاص یافته به استان جذب شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ابراز امیدواری کرد: جذب این تسهیلات در کاهش آسیب های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود.

شیرخانی اظهار داشت: هنوز سامانه باز است افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی در ادامه به دستورالعمل ابلاغی تسهیلات کرونا اشاره کرد و گفت: بر اساس این دستورالعمل افراد فاقد بیمه هم مشمول پرداخت تسهیلات شدند.

ارسال نظرات