فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: برای حل مشکلات کشور در ابعاد مختلف باید شفاف سازی در کشور بطور جدی پیاده سازی شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۱۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

ابوالفضل سرگزی امروز در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در زاهدان اظهار کرد: مجلسی که نام جریان انقلابی را به دوش می‌کشد هرچه سریعتر نسبت به رفع دغدغه‌های معیشتی مردم باید عملکرد مثبت خود را نشان دهد، جامعه رای حامی اکثر نمایندگان، مستضعفانی هست که صاحبان انقلاب هستند و در نقاط حساس تاریخ انقلاب اسلامی وفاداری خود را به انقلاب نشان داده اند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: مجلس هرچه سریعتر دین خود را به جامعه با راهکار‌های عملی جهت حل مشکلات معیشتی مردم ادا کند، فرق مجلس انقلابی با سایر مجلس‌ها دغدغه مردم  را داشتن است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس بدون در نظر گرفتن ملاحظات و وابستگی‌های سیاسی برای حل دغدغه‌های معیشتی مردم ورود پیدا کرده و نقش آفرینی داشته باشد.

این مسئول افزود: معمولا دولت‌ها در سال آخر خود درگیر سیاسی کاری شده و با وجود تأکید مقام معظک رهبری مبنی بر عدم وجود زود هنگام به انتخابات، از فضای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها فاصله می‌گیرند.

سرگزی تصریح کرد: ابزار‌های نظارتی، کنترلی، حمایتی و حتی تشویقی و تنبیهی در حوزه اقتصاد کشور در دست دولت است، سوال مردم این است که چندین و چند دستگاه مرتبط با حوزه اقتصاد کشور برای شرایط خاص اقتصادی فعلی برنامه‌ای ندارند؟ پس چرا ورود جدی دیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: برای حل مشکلات کشور در ابعاد مختلف باید شفاف سازی در کشور بطور جدی پیاده سازی شود، مسائل حوزه اقتصادی، مالیات، اشتغال و حوزه تصمیم سازی کشور، با شفافیت حل خواهد شد، مجلس با اقدامی انقلابی شفاف سازی را در موضوع شفافیت آرای نمایندگان از خود شروع کند و پس از آن در سایر زمینه‌ها از سایر قوا و دستگاه‌ها مطالبه گری کند.

سرگزی گفت: وقتی شفاف سازی اقتصادی صورت گرفت نظارت آسان و دقیق‌تر خواهد شد و در این میان به راحتی می‌توان با تخلفات و جرائمی که برای اقتصاد کشور آسیب رسان است برخورد کرد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان بیان کرد: جریان دانشجویی به طور جدی مسائل مرتبط با معیشت مردم را پیگیری خواهد کرد و از دستگاه‌های مسئول و مجلس شفاف سازی را مطالبه خواهد کرد.
ارسال نظرات